Zn neus was compleet opgezwollen, kijk ik naar zn lijf. Overal bulten.
Gelijk de DA gebeld, die was er binnen een uur en toen was het nog erger geworden. Zn neus nog dikker, ogen zaten bijna dicht, nog meer bulten. Ik wist niet wat ik zag! En hij zag er zo zielig uit, hij wist gewoon niet wat hij moest doen. Niks lukte, drinken niet (omdat hij zn lippen niet kon sluiten, liep het water er net zo hard weer uit). Zo sneu

De foto's:
Zn koppie,
Tussen de voorbenen;
Buik
Achterbenen
Ogen
Helemaal:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=EEQOYYS3
DA is dus gelijk geweest, hij heeft een ontstekingsremmer en een vochtafdrijver gehad. Stilaan ging het weer iets beter en heb ik hem geholpen met drinken (zn neus paste niet in het automatische drinkbakje, maar hij wilde niet uit de ton drinken... vooral lekker eigenwijs blijven

Ik ben om half 10 vanavond voor de laatste keer gaan kijken en hij krijgt zn ogen weer open! Zn neus is ook nog wel wat dik, maar alles is veel minder gezwollen. De bultjes over zn lijf zijn zo goed als weg gelukkig.
Tussen zn voorbenen zit nu een hele grote bult (groter dan de bult die je op de foto's ziet) en is wat harder, het lijkt wel of hij daar gestoken is door iets. Zou dat kunnen? Zou hij daar zo'n reactie op kunnen hebben gehad?