Paard kreupel = bloedjesjaggerijnig! HELP!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Paard kreupel = bloedjesjaggerijnig! HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-02 13:52

Zoals ik hier al vertelde heeft mijn paard scheurtjes in een spier in zijn schouder en hij staat al 2 weken stil. Er zit weinig vordering in en er zullen dus foto's gemaakt worden. Probleem is dat Baduh natuurlijk bar weinig beweging krijgt en hij is dan ook bloedsjaggerijnig! Hij slaat met zijn hoofd, doet vreselijk lomp Koe en probeert weg te rennen aan het halstertouw. Zijn voedsel is natuurlijk ook geminderd en hij vind dat helemaal niks. In zijn stal heeft ie een liksteen en een voetbal in een hooinet en de stal is groot genoeg om in te rollen. Ik snap heel goed dat zo'n gepeperd beestje graag wil rennen,maar het kan nu gewoon niet. Hoe sleur ik hem deze periode door zonder dat ie zo gek als een deur word?

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-02 23:00

als extra eten kan je zemelen, lucerne of pasture mix van dogers en horrel geven daar kan je allemaal wat meer van geven dus dan eet ie langer en verveelt ie zich minder, en dat is het eigenlijk wel je heb ook zo´n bal waar je voedsel in kan doen maar dat lijkt me niet zo verstandig want daar kan ie dan met zijn been op gaan trappe en enz en dat is ook niet rusten! Je kan een hooi net over een hooinet doen met hooi erin gepropt lekker strak zodat ie extra zijn best moet doen, en dat is eigenlijk het enige wat ik nu ff kan bedenken, als ik weer iets weet schrijf ik je, succes gr shaneen

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-02 13:08

Ohw tnx! Een hooinet is erg goedkoop, dus ik kan er best eentje bijkopen. Baduh schrokt nogal namelijk, dus gewoon bijvoeren geeft hem 3 minuutjes plezier.