Irmgard is geweest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Irmgard is geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 06:25

Nou, gister is ze geweest. En het was in een woord fantastisch. Het klikte echt super met die vrouw. Ze is heel rustig, amicaal en Maaraak had totaal geen moeite met haar. Dat laatste is voor mij reden genoeg aan te nemen dat het goed zit.

Eerst hebben we gezellig gepraat, over Maaraak, zijn verleden zijn heden etc. Ze vroeg heel uitgebreid naar alle dingen die met hem gedaan zijn, gebeurd zijn, ongelukken etc. Ik was echt even blij dat ik in zijn verleden ben gaan graven.

Vervolgens zijn we naar Raak gegaan. Daar maakte ze echt eerst kennis met hem. Echt zo van 'dag Maaraak'. Even aaien, even vertrouwen wekken. Toen hebben we hem tussen de palen gezet en heeft ze hem van top tot teen onderzocht. Spieren gevoeld, gewrichten gevoeld alles. Dat alleen duurde al een uur. Plus de vragen waren we dus al anderhalf uur bezig.

Haar reactie: Ik vind het een paard dat fantastisch in zijn spieren zit. Echt een compliment dus voor mijn trainen Ze vond ook dat hij super gelijkmatig was qua bespiering. Wederom een compliment. De reflexen van zijn gewrichten waren goed etc etc. Ze vond hem in een woord fantastisch. Qua uiterlijk en innerlijk.

Nu komt ze nog een keer terug binnen twee weken om wat meer testen te doen. HEt werd donker en we konden niet veel meer zien. We hebben een verlichte bak maar op het verharde is het toch lastig te zien. Ze zei dat ik me niet al te veel zorgen moest maken. Ik moet nu twee weken longeren waarvan drie dagen per week bijgezet. Na die twee weken weer rustig erop.

Een andere reden dat ze terug wilde komen was dat Maaraak inmiddels zo explosief was dat ie geen fatsoenlijke stap normaal heeft gezet. Dus het lichaamsonderzoek ging fantastisch maar bewegingen kon ze niet echt zien. Wel zag ze dat hij achter iets korter liep. Dus ik mag even geen vrijheidsdressuur meer met hem doen.

O en het terugkomen doet ze gratis dus het is ook geen uitmelkster. Vond i heel lief van haar maar niet nodig. MAar ze staat erop. echt iemand die het om haar roeping doet.

Ik had er dus een supergevoel bij. We klikten echt met elkaar. Ze nam me serieus en luisterde aandachtig. Heel erg fijn. Kan niet wachten tot ze weer komt. DAn gaat ze ook rijtechnisch kijken.

I will keep you all updated.

'Paint' it 'Black'


Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

gelukkig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 10:11

Nou we (ik dan) zijn heel benieuwd hoor!! Fijn dat ze in ieder geval niets ernstigs gevonden heeft!!! Dat is alvast een geruststelling toch??
Succes volgende week

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 11:32

dat klinkt super!
fijn is dat he als je zo iemand vertrouwen kunt?
nou succes en fijn ook dat het niets ernstigs is

soms is het beter om te zwijgen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-02 12:35

Fijn te horen dat jij ook zo tevreden over haar bent! Dus met Raak is ze ook zo'n hele tijd bezig geweest. Lekker hoor, ze neemt echt de tijd voor ieder paard. Hou je me op de hoogte van de vorderingen van Raak? Ben heel benieuwd hoe hij over twee weken is!

Explosief, dat ken ik... *grinnik* Ret heeft ooit twee weken stil gestaan vanwege een singeldrukking (veroorzaakt door longeren met touwtjes) en toen was er ook niets met hem te beginnen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-02 12:52

Je was niet meer onlijn gister Ka anders had ik het je al verteld. Uiteraard hou ik je op de hoogte. Ben ook erg benieuwd hoe dit verloopt. Ben erg gerust en blij met haar. Ze is echt een fijne toevoeging op de zorgen voor Raak. Ach, steeds beter krijg ik alles voor elkaar. Heerlijk gevoel.

Ik heb het nog met haar over Retje gehad. Ka. Ze vond hem erg mooi en vertelde ook dat het een leuk paardje was. Kan je alvast naast je schoenen gaan lopen:-)

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, pol013, roxiie en 28 bezoekers