xjudithx schreef:O jee, wat raar. Nee, ik heb er geen ervaring mee. Misschien kun je bij de kliniek vragen of ze dit kennen? Zij voeren natuurlijk vaak (ingrijpende) operaties uit, misschien hebben ze hier vaker van gehoord.
Ik heb inderdaad vanochtend al utrecht gebeld.. 1 van de artsen die hem een tijd onder zijn hoede heeft gehad, neemt 1 dezer dagen even contact met me op...Heeft geen haast, maar ben toch benieuwd naar zijn mening.
Hormonen kwestie.. Tja... Er is natuurlijk een hoop geamputeerd bij Fjal.. Koker en de gehele penis.. Weet niet of hier voorheen ook hormonen in werden aangemaakt. Mensen beweren nu vaak dat ik een merrie heb........Onzin, want in zijn gedrag en reactie op en naar hengstige merries is toch nog wel behoorlijk mannelijke hoor ( en andersom, de merries zien hem blijbkaar ook nog als potentieel "dekmaatje" )
Inderdaad Letizia...Misschien dat de narcose iets "doet" ..
Wat ik overgins nog wil toevoegen ( wat ik in een pb'tje naar voren kwam ) , is dat ik niet het idee heb dat er tijdens de operatie iets mis is gegaan. Bij de eerste, en meest ingrijpende ( de amputatie van penis, en het verleggen van uriniebuis/maken van nieuwe opening), ben ik zelf aanwezig geweest...en dit verliep juist wonderbaarlijk goed. De tweede operatie was minder heftig... Daar hebben ze hem weer open gemaakt en uit de holte nog afwijkend weefsel gehaald) , was hier niet.