Ik zal alles even op een rijtje zetten,voor de meesten is het wel bekent denk ik:
*juni vorig jaar ingereden,paar maanden onder het zadel,protest,lijf scheef en met rechtsachter trappen.
*Oktober naar emmeloord geweest, vetbult bij heup geopereerd ,2 maanden stalrust.

Naar bodegraven geweest,spat rechtsachter lichte mate,rug op de foto,wervels iets dichter op elkaar,maar moest opzich wel nog te rijden kunnen zijn.Ingespoten in spronggewricht en rug ingespoten met ontstekingsremmers,manuele therapie.
*2 keer erop nog teruggeweest in januari,manuele therapie gehad,en ik mocht er weer op.Ze trok nog krom en kwam niet vooruit.
*midden januari 2 keer osteopaat erbij gehad,rug zat vast,losgemaakt 2 e keer moest het los zijn zei ze, en mocht ik er weer op.
Ze liep wel steeds beter maar met moeite,staart naar rechts en zwiepen en toch krom lopen.
Ben er toen mee gestopt erop te gaan, wel longeren en wat opjagen.
Ze blijft wat kort lopen achter,maar ging wel iets beter.
Vandaag toch eventjes erop gestapt,met halstertje en ze blokkeerd ontiegelijk.
Ik moet 4 april naar bodegraven voor 2 e inspuiting spat,maar wat moet ik nou.Tis echt niet dat ik te snel wil,maar heb gewoon gevoel dat er iets niet goed is.Moet ik nou weer naar een andere kliniek om verder te dokteren,of wat anders?Ik weet het echt niet meer