Heeft mijn Verzorgpaard nou last van zijn rug..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annn

Heeft mijn Verzorgpaard nou last van zijn rug..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 19:28

Zoals de titel al zegt: Heeft mijn verorgpaard nou last van zijn rug.. of loopt hij gewoon te poedersuiker?
Vandaag wou ik even gaan rijden, Zadel erop gelegt, meneer gelijk sago.. dus ik denk ach ja, die heeft zijn dag niet.. Ik wil opstappen, loopt die naar me te trappen Scheve mond Kan dit zijn omdat hij last heeft van zijn rug? of omdat hij me gewoon in de maling neemt.. Na het rjiden nog even gekeken of er een wondje zat oid zat er ook niet..

LiVetime

Re: Heeft mijn Verzorgpaard nou last van zijn rug..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:31

Paarden nemen je nooit in de maling. Ze proberen je altijd wat duidelijk te maken. Ik zou even iemand naar zn rug laten kijken en je zadel controleren, of deze wel goed op de rug ligt.

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:22

ff voelen met je hand of vinger langs de wervelkolom, als ie duidelijk in elkaar krimpt heeft ie wel last van z'n rug. Wel even de druk die je toepast aanpassen aan de gevoeligheid van je paard, dus dat moet je even aanvoelen

Anouk13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:31

toen mijn paard last van haar rug had kneep hij een soort van in de wervel kolom en drukte die erop nou ze ging bij m op schoot zitten zowat en kromp ook in elkaar als dat gebeurt dan heeft hij wel echt pijn enzo..

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 17:33

Emilion1985 schreef:
Paarden nemen je nooit in de maling. Ze proberen je altijd wat duidelijk te maken. Ik zou even iemand naar zn rug laten kijken en je zadel controleren, of deze wel goed op de rug ligt.

Dit is niet juist, paarden proberen je zeker uit! Als je hem/haar al langer heb en ze dit normaal niet doet kan je je zorgen gaan maken. Maar een paard probeert je ook uit hoor Knipoog

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:49

In de maling nemen is iets anders dan uitproberen. Als paarden geen pijn hebben gaan ze dit echt niet faken om jou in de maling te nemen. Zeker niet in dit geval.