bewegingskoliek

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SuperSmurf

bewegingskoliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 10:49

heeft iemand hier wel eens van gehoord? Weet namelijk wel ongeveer wat het is, maar t zou wel handig zijn om te weten wat het nu precies inhoudt!
Weet namelijk wel dat wanneer het paardje dat ik rijd zich helemaal bol gaat maken en zich vast gaat zetten, in de aanzet tot draf, ik moet stoppen met drijven.. Maar meer weet ik er dan ook niet van..

Iemand anders wel? Verward

Onderschriftloos :Y)

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:57

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 10:58

ik weet dat als paarden te weinig beweging krijgen, de darmen minder geprikkeld of gestimuleerd worden en dan stil komen te liggen. En dan ontstaat koliek. Misschien bedoelen ze dat ermee.

De hond is de betere mens

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 11:08

desiree: ik geloof niet dat ze dat bedoelt, maar zou het eens na kunnen vragen. Maar het gebeurt meestal ( naja heb het nog niet meegemaakt en weet ook niet of ie het veel heeft) tijdens het rijden en hij zou er geen last van hebben als je direct stopt met drijven zodra je voelt dat hij zich te veel gaan aanspannen..

En sugarmiss, sorry maar zo ver gaat mijn engels niet.. Ik kan het niet egt goed vertalen en zo is het me dus niet duidelijk wat er wordt gezegd..

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-02 19:25

heeft hier nog niemand van gehoord verder?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie