Mijn paardje loopt al iets van twee jaar (hebben hem nu drie maanden) met een giga bult op zijn kop, in het koopcontract was hier ook wat over afgesproken (dus ik koop niet zomaar een paard met ernstige gebreken hoor

De dierenarts dacht eerst dat dit een tandprobleem was, de tandarts vond geen afwijkingen, paar foto's verder wist de dierenarts nog steeds niet wat het was en raadde aan naar Utrecht te gaan. Opzich zou hij er geen last van hebben, dus het kon wel blijven zitten (Als het goed was) en anders moesten we het voor een paar duizend euro laten opereren, maar van andere mensen heb ik ook gehoord dat hij qua diagnoneses stellen wel vaker fouten had gemaakt. Nu kwamen we bij de manege met hem en zei mijn intructice oo hij heeft een schiefel! En vertelde ze dat dit ook op hoofden kon. Dus een paar 100 euro verder schijnt het een schiefel te zijn. Nou vroeg ik me af wat een schiefel precies is, of het erg is, wat de gevolgen zijn, wat je er aan kunt doen etc en of jullie ook denken dat het een schiefel is!
Alvast bedankt

Hier net boven het halster

Ik probeer vanmiddag wat duidelijker foto's te maken