Veel plassen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Veel plassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 12:55

Iwaldo was altijd een erge bescheiden ruin qua plassen (oftwel, alleen in de stal, en dan t liefst als je niet keek)
maar nu plast ie ineens zo veel! Hij plaste laatst een keer tijdens het rijden (en dat heb ik echt nog nooit gehad!) en iedere keer na het rijden is ie uitgeschacht (dat deed ie voorheen alleen wanneer ie heel erg hard gewerkt had) en nu gaat ie direct na het rijden op stal staan plassen (stal is ook iets viezer dan normaal) Ik heb het idee dat ie iets slomer is met rijden maar dat zou door het weer kunnen komen.

Moet ik me hier zorgen over maken? Wat zou het kunnen zijn?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 13:47

hij zal op de enofandere manier ergens behoefte aan hebben, en dus meer water drinken. dat doet een pony van ons ook, als die er 2 dagen instaat in haar stal, is het van voor naar achter zeiknat. echt niet leuk meer maargoed.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 14:13

hoe oud is iwaldo? en heeft ie ook bijna altijd een wintervacht? mijn pony heeft dat ook gehad en die bleek suikerziekte te hebben (bijverschijnsel van de ziekte van Cushing). mocht de dierenarts eens langskomen, laat hem dan een urinemonster onderzoeken. het kan ook hele andere oorzaken hebben, maar even laten onderzoeken kan geen kwaad. succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 14:16

ik heb even in je profiel gekeken, bij kwpn-ers komt het niet zo vaak voor, (meer bij pony's), maar je weet maar nooit...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, MaartJ, Odysseus en 37 bezoekers