Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
unicorn1980 schreef:Apart dat dit kan gebeuren he? Komt bij veel diersoorten voor en ook bij mensen dus ik wist wel van het bestaan af. Ik heb het alleen bij een paard nog nooit gezien! Is 1 van de 2 voortplantingsorganen wel functioneel? Zou trouwens super apart zijn als ze allebei zouden werken, dit komt alleen bijna nooit voor.
unicorn1980 schreef:Apart dat dit kan gebeuren he? Komt bij veel diersoorten voor en ook bij mensen dus ik wist wel van het bestaan af. Ik heb het alleen bij een paard nog nooit gezien! Is 1 van de 2 voortplantingsorganen wel functioneel? Zou trouwens super apart zijn als ze allebei zouden werken, dit komt alleen bijna nooit voor.
, zou wel super zijn he? Maargoed, zoiets verwacht je dus echt niet! Wel apart, maar als alles verder in orde is misschien wel geen probleem verder.Helaas nog steeds niemand iets gemeld over een zelfde ervaring!?
unicorn1980 schreef:Hi, hi, zou wel super zijn he? Maargoed, zoiets verwacht je dus echt niet! Wel apart, maar als alles verder in orde is misschien wel geen probleem verder.Helaas nog steeds niemand iets gemeld over een zelfde ervaring!?
Edit:Super naam![]()
(geit-bok= gok) hij is er de normale leeftijd mee geworden, geen gezondheidsproblemen gehad, op een dag lag hij dood in de wei (hij was een jaar of 12)
(waarbij hij veel herrie maakt) Terwijl t aan de buitekant een merrie is..CarpeDiem schreef:of kweentje