Jeuk/zomerexceem

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kimmegie

Jeuk/zomerexceem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 11:07

Hallo,

Mijn paard heeft erg veel last van jeuk aan haar manen. Ze schuurt zo veel als ze aan de balk staat dat er nu wondjes en korsten tussen zitten. Heeft 1 van jullie misschien een advies voor mij wat ik er voor kan gaan gebruiken, zodat de jeuk over gaat of weg gaat.

Ik hoop iets te horen

Thanx kim Verdrietig

Op de rug van een paard is het leven een stuk aangenamer.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:14

Er staan geloof ik wel 20 topics hierover, dus zou zeggen zoek eens!!
Als je pony al zover is dat er echt wondjes opzitten, zou ik gaan overwegen om een deken op te gooien, kijks eens op http://paarden.pagina.nl dan naar de site van de meulenkamp. Daar hebben ze mooie sterke dekens bel ze is, zij kunnen je daarover meer vertellen!!
Succes!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:07

babaylotion zie een ande3r bericht hier in de lijst help zomerexzeem

::..*,,Rust zacht lieve Lasagna ;(...30/3/1986-30/09/2009.. :+: ,,*..::

nath

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 18:57

Mijn paard heeft ook zomerecceem en wij geven hem alergitum en culivetsem dat helpt echter niet genoeg!! Nu hebben we wat nieuws geprobeerd het heet horsol. Je moet gewoon druppellen over manen en staart staat op het flesje. Het helpt echt super!! Eerst moesten wij hem opstallen maar dat hoeft zelfs niet meer!! Tegen de jeuk zelf hebben wij het volgende gedaan: we hebben een fles itch-cur gekocht (bij de da kun je dat krijgen) en daar zijn manen en staartwortel mee ingesmeerd goed inwrijven en na een paar minuten is de jeuk weg!!
succes ermee groetjes nath
ps. jeuk kan soms erger zijn dan pijn!!! Verdrietig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie