scheve shet

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nuage

scheve shet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 17:50

Hai iedereen,

gisteren wees een van de verzorgmeiden mij erop dat Aranca onze shet een beetje een ingevallen heup heeft. Ik heb gelijk gekeken of het verder doortrekt aan die kant van het lichaam, maar verder is ze goed in balans. Wel staat ze heel de tijd een beetje scheef. Ik heb zelf het gevoel dat dit pas sinds kort zo is, kan dat zo opeens voorkomen?
Jack mijn tinker had dit ook, en dat bleek een scheef bekken te zijn. Maar Aranca was volgens mij perfect in orde toen we haar kregen, ze is ook gekeurd. En ze word gereden zonder zadel, kan het daar door komen? De meiden die op haar rijden zijn ongv. 45 kilo en Aranca is een shetje van 96 cm best fijn gebouwd. Maar als ze op haar rijden loopt ze ook zonder moeite en zelfs met pit, ze zijn niet te zwaar denk ik.

Mijn vragen zijn dus, kan dit opeens ontstaan? Hoe kan dat dan? Wat kan ik er tegen doen, móet ik er wat aan doen? En kan ze wel een gezonde dracht hebben op deze manier?

XX Esme

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie