mok

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

mok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 14:14

ons paardje heeft ook mok. nu wil ik dat gaan verbinden heeft iemand nog een idee hoe ik dat zodanig kan verbinden dat het ook zitten blijft bij een spelend paardje in de wei? ik ga er ook calendulan zalf opsmeren BTW

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen


Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Mok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 17:02

Het probleem verbinden kan ik je niet mee helpen, maar als je dat hebt gedaan kan je er misschien een panty overheen doen zodat het goed blijft zitten.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 17:14

of effen op stal laten staan totdat de mok over is

Kiekeboe

Tinkie
Berichten: 222
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 23:28

Niet verbinden ! Mok en ander soort wondjes van dit type moeten drogen aan de lucht.

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:31

hoi mijn paardjuh had toen ik hem kocht hele erge mok, zo erg dat we er niet aan konden komen dus moesten we iets bedenken. ik heb toen een tijdje mok plilletjes door het voer gevoerd en was heel erg snel weg, ook de mok druppeltjes helpen heel erg goed.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 12:52

ons paardje heeft het niet in dusdanige vorm dat ie kreupelt ofzo hoor. Harterlijk dank voor de reacties trouwens. het gaat al een stuk beter op dit moment en ons paardje staat ook in de wei op dit moment. Dat verbinden was een tip van een gediplomeerd veearts...... grappig dat iedereen daar weer op zijn eigen manier over denkt

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: nien81 en 5 bezoekers