kreupel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

kreupel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 18:39

Ik was dus over de dijk aan het rijden.. in het begin was isatie echt ontzettend vervelend, heb ik doorheen gereden en daarna liep ze gewoon goed.. echt ook koppie naar beneden. rug ontspannen enz. heb ik haar lange teugel gegeven etc. Het ging daarna dus gewoon echt heel goed. toen ben ik even langsgeweest bij waar mijn ex-vzpaard heeftr gestaan (was niemand) nouja enz enz enz..
Toen op de terugweg ging ik een stukje draven maar ik voelde al sdat er iets niet goed was. toen ik eenmaal in draf zat liep ze echt ontzettend onregelmatig en het linkervoorbeen (voelde) alsof ze die echt heeel hoog optilde.. Ben ik afgestapt. gedraafd en gestapt aan de hand. liep ook heel vaag. en benen en hoeven nagekeken , was dus echt NIKS te vinden... daarna heb ik de rest van de weg helemaal terug gestapt. toen liep ze opzicht wel weer regelmatig maar toch. het voelde echt niet goed!! daarna nog een keer alles goed nagekeken toen ze op de poetsplaats stond wéér niks gevonden..

kan het door vermoeidheid komen? dat ze zo loopt? of is het zeker dat ze kreupel is? of niet iets anders..? ik zit me echt zorgen te maken nu..