Naja goed, spuiten gekregen (pijnstiller en spierverslapper dacht ik) en even afwachten. Savonds laat is hij nogmaals langsgeweest, hij wist het niet en zou de volgende ochtend terug komen. Gisterochtend en avond is hij weer langsgeweest en wist het nog steeds niet. Dus ik ben vandaag naar mn baas gestapt zodat er een andere da zou komen die wel wat wist. Deze is vanmiddag langs geweest en zij dat er waarschijnlijk iets mis is in zijn zenuwstelsel. Dat kon komen door een vergiftiging of iets dergelijks.Jack kan niet fatsoenlijk op zn benen blijven staan, net of hij dronken is. Hij eet, drinkt en ontlast normaal. Hij valt steeds bijna om maar kan nog net op zn benen blijven staan. We voerden sinds kort graszaadhooi, dit heb ik van de da weg moeten halen omdat daar een of ander stofje in kon zitten wat niet goed was. Hij heeft een aantal spuiten gekregen (weet niet meer precies wat) en de da heeft bloed afgenomen waarvan ik morgenmiddag de uitlsag krijg. Als hij morgen niet meer op zn benen kan staan is het einde verhaal, dus ik hoop maar dat hij morgenochtend iets beter staat dan toennet. Heeft iemand zoiets al eerder gezien??