Vandaag weer wezen kijken hoe het met haar gaat. Ze staat vastgebonden wegens het infuus, mag geen water, voer, voorlopig helemaal niks. Ze krijgt al het nodige via het infuus. (en antibiotica)
Ze herkende me ook niet zo hartelijk als normaal.. ik denk dat het allemaal zoveel voor haar is.
Het raakt me echt mijn lieve pony'tje zo te zien. Maar gelukkig staat ze, is redelijk alert en het gaat allemaal goed met haar.
Ze moet nu alleen weer langzaam terug op krachten komen verder is het afwachten...
Er was nog niet bekend wanneer ze los mag, of eten of drinken, of hoe lang ze er nog zal staan.
Het is allemaal aanzien, maar het ziet er goed uit.
Ik wil dat ze weer thuiskomt

Zo staat ze er nu bij. Ze is vind ik wat magerder, ingezakter geworden. Ze ziet er erg verfomfaaid uit. Halve knotjes van de geplande wedstrijd zitten er nog in (had geen schaar bij ofzo, dus liet maar ff zitten)
Het infuus.
Ze schud erg veel met dr hoofd omdat het infuus haar echt in de weg zit. Oortjes naar voren zit er niet bij. Ze stampt wat maar erg onrustig is ze verder niet..
Stukje geschoren buik
Vanaf buiten gezien, met het infuus.
De kliniek vanaf buiten gezien. Erg mooie grote kliniek.
Dierkliniek de Bosdreef in Moerbeke (Belgie)
http://www.bosdreef.be/
Voor ons toch wel meer als een half uur reizen
Hopelijk gaat het snel beter met dr. Ik hoop en denk het wel. Het is een sterk pony'tje. Wat me alleen erg dwarszit is dat ze vaststaat 24uur per dag en ze niet eens mag drinken, maar het is niet anders

Ik hoop er het beste van en ga morgen of maandag weer kijken. Liefst wil ik elk uur bellen maar dat schiet niet erg op.
Het is afwachten...