MOK AAN DE NEUS?

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snoocky

MOK AAN DE NEUS?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 12:27

Ik heb een vraagje, mijn pony heeft een raar plekje vlakbij haar neus,
nu zegt men dat, dat mok is, (ze had dat ook al aan haar hoef, maar dat gaat gelukkig stukken beter nu) maar dat dat bestond wist ik wel, maar aan de neus? Verward daar had ik nog nooit van gehoord, kan dat? en wat moet ik daar aan doen?HELP

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 12:34

is het geen verdranding van de zon?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 13:03

Ja ik denk ook verbranding vd zon. Mok is een verzamelnaam voor aandoeningen van de kootholte dus mok kan het zeker niet zijn.

Als het kale plekjes zijn kan het ook schimmel zijn maar korstjes zijn waarschijnlijk door de zon, heeft hij een roze neus?? Snebje of bles ofzo?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 13:13

ja ze heeft een bles, en het is niet kaal dat plekje, maar kan ze nu al verbrand zijn Verward dan moet de rest toch ook verbrand zijn? of niet en wat kan ik er aan doen Verward

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:47

Vaseline erop smeren helpt geloof ik ook goed. Hielp iig wel bij een pony op de manege waar ik reed!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 19:54

zonnebrandcreme!uierzalf verbrandt nog erger{het kan idd nu al verbrandt zijn!}enne,vaseline zou ook wel kunnen helpen,ik weet alleen niet of daat iets in zit dat ook de verbranding erger maakt

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:48

Geen vaseline hoor!! Eerder nu aftersun en als ie naar buiten gaat Zwitsal zonnebrandcreme hoogste factor!!!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:16

calendula werkt verzachtend en ja dat kan nu al.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:24

Als ze een wit neusje heeft dan is de huid daar zachter, vergelijk het met de huid van blonde en roodharige mensen. Gevoeliger voor verbranding.

Smeer er geen uierzalf of vaseline op. Dat is vrij dik en verstikt de huid een beetje. Dan kan het weer heel erg gaan jeuken.
Ik zou er calendula opsmeren. Verzacht en jeukstillend.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie