kale plekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

kale plekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 09:44

mijn veulentje werd geboren en direct daarna kreeg ze wat wondjes, die heb ik behandeld met betadine spray, maar nu zijn die wondjes genezen en lijkt het wel of ze kaal wordt ze krijgt overal kale plekjes en haar sprongewrichten zijn bijna helemaal kaal. wie weet wat het is en wat ik er aan kan doen. Op haar sprongewrichten komt al wat haar terug.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 11:51

ik denk niet dat je je daar erg druk over moet maken, veulens hebben immers ook veulenhaar dat pas later wordt gewisseld voor gewoon haar. Dat gebeurt hier misschein gewoon wat eerder. Als de plekjes even kaal zijn en er komt gewoon weer haar in terug is er weinig aan de hand.
Als je merrie er ook last van krijgt of heeft dan moet je er even naar laten kijken want dan kan het een schimmel oid zijn.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 08:29

kan het geen stres zijn, want ze staat de hele tijd door op de zelfde plekken te krabben. Ze staat namelijk alleen met mamma en ze ziet er wat lonley uit. Van de stal eigenaar mag ze niet bij de andere veulens Verward Verward Ik ga ook weg daar, want dat vind ik niet gezond voor haar, maar zou dat kunnen?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, For_Que en 22 bezoekers