Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:is er wat aan te doen?
NeNo schreef:Ik zou het inderdaad gewoon voorleggen aan de DA. Het hoeft inderdaad niet persee narcolepsie te zijn. Mijn paard had het ook dat hij stond te doezelen en dan ineens bijna omviel,ze hebben toen ook gedacht aan narcolepsie, maar dat was het niet. Het was een hersentumor( maar ook dit hoeft het in jou geval niet te zijn). Dus het beste is gewoon even overleggen met de DA en anders misschien eens laten onderzoeken bij een paardenkliniek.
Brenniej schreef:NeNo schreef:Ik zou het inderdaad gewoon voorleggen aan de DA. Het hoeft inderdaad niet persee narcolepsie te zijn. Mijn paard had het ook dat hij stond te doezelen en dan ineens bijna omviel,ze hebben toen ook gedacht aan narcolepsie, maar dat was het niet. Het was een hersentumor( maar ook dit hoeft het in jou geval niet te zijn). Dus het beste is gewoon even overleggen met de DA en anders misschien eens laten onderzoeken bij een paardenkliniek.
Dat is de ziekte van Cushing, had mijn paardje ook.