rechtsom kreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

rechtsom kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 10:19

Hoi allemaal,
Mijn paard loopt nu sinds 2 weken met haar rechtervoorbeen niet helemaal zuiver. Afgelopen vrijdag is mijn DA geweest en hebben we gestapt en gedraaft op de harde weg. Op de harde weg was niets te zien dus ze zei dat ik weer rustig kon beginnen. Zondag ging ik longeren en zag ik dat ze weer niet goed liep. Ze loopt dus linksom niet goed met het rechter voorbeen. Ze neemt kleinere passen dan het linkervoorbeen. Aan het been is niets te zien. Ik denk zelf dat het vanuit de schouder komt. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik ben wel van plan om de
DA weer te bellen. Sorry voor het lange verhaal en alvast bedankt voor de reacties.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 11:20

Heeft je DA geen buigproeven ofzo gedaan? Heeft ie alleen maar heel even laten stappen en draven op het harde? Mmm... dan ga ik toch twijfelen aan die DA. Waarom ga je niet naar een ander? Er is iets fout, anders zou ie wel altijd zuiver lopen.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:25

kreupelheidsonderzoek laten doen met buigproeven en foto's, hoop voor je dat het allemaal met een sisser afloopt

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

kreupelheidsonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 12:39

Ja, lijkt me idd niet goed, zoek in DA in de buurt die goed is in bewegingsapparaat. Het kan namelijk erg verschillen of een DA goed kan kijken of niet. In principe worden ze er wel voor opgeleid maar echt goed kunnen kijken is een vak apart.

myla
Berichten: 168
Geregistreerd: 16-09-01
Woonplaats: Langedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 13:42

alvast bedankt voor jullie reacties. Ik ga dit zeker overleggen met mijn da.