Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cookies schreef:Ja ze worden inge-ent tegen paardeninfluenza. Niet tegen vogelinfluenza. Die site van het ministerie is lastig te lezen. Ook kon ik er niet uit opmaken of er nog andere dieren (zoals paarden) geruimd zouden worden bij een uitbraak.
hè.Anya schreef:Er staat expliciet bij dat paarden niet geruimd worden. Ook niet als ze het virus zouden hebben.
Renske20 schreef:mn paard heeft iedere dag kauwen en merels in zn voerbak zitten, incl de bijbehorende vogelpoep...ben ik niet zo blij mee!
en verder ja overdag staan ze de hele dag buiten, ook tussen de vogels maar die blijven dna op afstand, maar die vogelpoep iedere dga in zn voerbak ben ik niet blij mee!
CCCCorine schreef:Cookies schreef:Ja ze worden inge-ent tegen paardeninfluenza. Niet tegen vogelinfluenza. Die site van het ministerie is lastig te lezen. Ook kon ik er niet uit opmaken of er nog andere dieren (zoals paarden) geruimd zouden worden bij een uitbraak.
Puur hypotetisch: Zou je paard uitgekeerd worden door de verzekering als ie wordt 'geruimd?'
Hopelijk breekt het niet in Nederland uit, alhoewel die kans erg groot is Cookies schreef:Voor degene die het graag zelf even willen lezen; op blz 107 van de link in het eerste bericht staat dat paarden niet worden geruimd.
?