Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Needje schreef:Volgens mij is t idd zo bij artrose dat je juist opstartproblemen hebt.
Als je geen fijn gevoel hebt bij jouw klininek, waarom ga je dan niet naar een andere?
Ik hoop dat t allemaal mee gaat vallen.
Needje schreef:Ik kan je niet aan n positief verhaal helpen helaas. ...
Mijn paard staat nu sinds 2 dagen op de pijnstillers/ontstekingsremmers en gisteravond liep ze in stap vrijwel rad. Alhoewel dit natuurlijk positief klinkt sta ik er toch heel laconiek tegenover, door de pijnstillers heeft ze er uiteraard minder last van. As. zaterdag zou ik haar icm de pijnstillers weer aan het werk moeten zetten. Ik zie dit dus helemaal niet zitten aangezien ik bang ben dat mijn paard dan gewoon door zijn blessure heen loopt.
Ook van de artrose waar eerder over gespeculeerd werd was niet veel van te zien. Op de haar linker kogel kreeg ze een 2'tje, de rest was allemaal goed voor een 1. De lichte artrose was volgens mijn va normaal voor een paard van haar leeftijd (10 jr) en dus absoluut niet verontrustend. Toen restte er alleen nog de foto's van haar sesambeentjes. Het was goed mogelijk dat er in 2 jaar tijd veranderingen waren die voor problemen zorgde. Ook deze foto's waren echter goed, het sesambeentje was identiek aan 2 jaar terug. Kortom röntgenologisch was er helemaal niks verontrustends te vinden.
Nu maar afwachten en hopen dus! Citaat:Maar, wat mij niet zou zinnen is dat je nu een heel vage diagnose hebt. Een blessure in de weke delen moet toch ook gevonden kunnen worden?