Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Marreke schreef:Ik krijg zomaar het idee dat meneer Taal in jou geen nieuwe gelovige gevonden heeft
Was er ook de mogelijkheid om hem achteraf vragen te stellen? En werden die dan duidelijk beantwoord?
Na het lezen van je verslag heb ìk nog wel wat vraagjes voor meneer Taal. Het lijkt mij dan ook beter om zijn lezingen maar niet bij te wonen.
Dat zou wel eens 'ongezellig' kunnen worden
Yvonnelind schreef:Toch raar; het lijkt mij een vreselijk onaardige, tiranieke en twijfel achtige man en 'therapie', maarrrr... hoe is het dan mogelijk dat ons paard geen last heeft manen eczeem na het gebruik van de medicatie van Dr. Leen Taal? Je bent welkom hoor in Julli 2006!!
De Boett deken werkte goed, maar dit werkt nòg beter bij ons paard. Wellicht hèt nieuwe placebo voor paarden èn paarden eigenaren met zomer eczeem..?!
Suzy schreef:mooi verhaal, ik ben ook een tijdje geinteresseerd geweest in z'n verhaal, maar mede door zijn "fouten" in zijn theorie heb ik er niet erg veel vertrouwen in. Hij plaatst, zoals het op mij overkomt, zichzelf als als oud-medewerker van Shell boven de hele massa van dierenartsen en veeartsen. Hij schijnt het immers beter te weten....
En als ik van mensen hoor dat je niet eens, of erg nors op je vragen in gaat, maak je je natuurlijk niet erg populair (iig niet bij mij)
Citaat:En trouwens, ik dacht dat vitamine D juist een remmende invloed heeft op een otnstekingsreactie
immerslief schreef:volgens mij kunne de wilde paarden op de veluwe bijv. ook zomerexeem krijgen en die lopen ook de hele dag en eten natuurlijke producten en hebben niet of nouwlijks stress. wat elke dier wel wat vaan heeft want een beetje stress is niet verkeerd. ik snap dat zijn product best kan werken. en die krijgen die wilde paarden ook niet.
Steffie89 schreef:Zelf denk ik dat de eiwitten er mee te maken hebben en zonlicht. Sommige paarden zijn gewoon extreem gevoelig voor eitwitten. Die hopen zich op in de lever. Lever kan al de eiwitten niet meer aan. Krijgen jeuk en doormiddel van de zon droogt de huid super erg uit. Ook zullen de vliegjes er wel mee te maken hebben.
Het begint dus van binnen uit. Het reinigen van het hele lichaam en dan nog voorzorgsmaatregelen voor zon/vliegjes/eiwitten.
Ik zeg natuurlijk niet dat dit allemaal klopt. Maar dat is mijn idee van het verhaal. Door een boetdeken word zonlicht tegen gehouden en de vliegjes.
balli schreef:tsss als ik het zo lees zou ik echt zeggen: kwakzalver... vooral omdat wat ik van jullie hoor het gewoon verkooppraat is...
(wat het trouwens ook niet zo dat 't bij fjorden wel werkte, maar op geen een ijslander? of was dat wat anders?)
en tjah, het punt: heeft gewerkt bij shell zegt al genoeg... alleen maar uit op winst, geld en zoveel mogelijk publiciteit en gelovigen...
Yvonnelind schreef:Toch raar; het lijkt mij een vreselijk onaardige, tiranieke en twijfel achtige man en 'therapie', maarrrr... hoe is het dan mogelijk dat ons paard geen last heeft manen eczeem na het gebruik van de medicatie van Dr. Leen Taal? Je bent welkom hoor in Julli 2006!!
Yvonnelind schreef:Je bent welkom hoor in Julli 2006!!
Falka schreef:Ik heb de heer Taal deze korte vraag gesteld: Kunt u mij vertellen om welke alkaloiden en glucosiden het gaat in betreffende middelen?
Antwoord heb ik wel gekregen maar erg vriendelijk was dat niet. In het kort komt het er op neer dat er geen recepten prijs worden gegeven, en mijn vraag is doorgestuurd naar de juridische afdeling van het bedrijf, met de mededeling dat ik me op glad ijs begeef.
Bizar dus, want om welke alkaloïden en glucosiden gaat het, is toch een legitieme vraag lijkt me voordat je besluit het middel te gebruiken.
Ik heb ook begrepen dat als je de kuur doet een vrijwaringsverklaring moet tekenen, kan iemand mij vertellen of dat klopt?
Esther
Falka schreef:Ik heb ook begrepen dat als je de kuur doet een vrijwaringsverklaring moet tekenen, kan iemand mij vertellen of dat klopt?
Esther
Alet schreef:Ook zou ik dan bijvoorbeeld meer opheldering willen wat betreft alle getoonde grafieken en bloedwaardes. Want waar deze werkelijk op sloegen werd in geen enkel geval uitgelegd.
Ik ben met meer vraagtekens weggegaan dan dat ik er gekomen was.