Minder...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 09:48

..Gisteren dus bij Rodinde geweest en het goede nieuws is dat zijn rug bijna helemaal goed was. Het minder goede nieuws was dat hij deze keer 'positief' was op de spatproef, beide benen! Vorige keer had ie dat niet, waarschijnlijk omdat hij al verging van de pijn in de rug. Nou zegt ze wel dat spat op zijn leeftijd ook wel mag (en met zijn cariere), ze deed het voorkomen dat het niet zo'n vreselijk iets is, maar in de boeken staan andere dingen!!! Hij heeft nu een megapot homeo pillen (a 150,-!!!..smooth locomotion?) mee en een smeersel om te kijken hoe het daarmee gaat. Eventueel kunnen we de gewrichten nog in laten spuiten, dat is vooral wanneer ik nog wedstrijden wil rijden...maar dat lijkt me niet. Hij zit wel super in zijn vel trouwens!!! Hij moet dus juist bewegen en we gaan maar kijken hoe of wat. Ik kan foto's laten maken, maar dat is dan puur een bevestiging. Maar nou heb ik ook ooit iets gehoord over spatbeslag, heeft iemand daar ervaring mee? Probeer mijn smid al 2 dagen te bereiken, maar as always....geen gehoor! Scheve mond\
Op zich heb ik niet het idee dat het einde in zicht is, ik ben eigenlijk heel positief, maar wil nu wel gericht iets ondernemen natuurlijk!

Groetjes Suzanne

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:04

Jeetje wat een toestand joh! Het zit jullie niet mee! heb geen ervaring met spat, dus kan je helaas niets adviseren.

Spatbeslag schijnt inderdaad te werken en homeopathie kan ook nog wel iets doen.

Ik wens je veel succes en ik hoop dat je een antwoord krijgt waar je wat aan hebt!

Groetjes Mieke (zie je zondag!)