zonneallergie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HaflingertjeMax
Berichten: 189
Geregistreerd: 11-03-02
Woonplaats: Boskoop(Zuid-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 18:31

Mijn verzorgpony heeft ook wel last ervan dat zijn neus verbrand. We smeren zijn neus altijd goed in met zonnebrandolie en uierzalf. Afgelopen zomer is zijn neus ook heel erg verbrand geweest. We hebben toen nog een tijdje zijn halster omgedaan in het weiland en aan dat halster een washandje vastgemaakt dat voor zijn neus hing.

I love Max+Beauty+Picasso 4-ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anne Marie

Berichten: 596
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 22:07

Mijn vorige paardje Missie had er ook erg veel last van, en bij haar deed ik altijd gewoon de hoogste factor Zwitsal zonnebrandcreme op d'r neus. Ze trok altijd wel een heel raar gezicht als het er net op zat, maar nadien nooit meer last gehad van verbranden. Missie heeft ook een keer zo'n erg verbrand neusje gehad dat ze niet eens meer durfde te briezen, zo vreselijk zielig... Wel elke dag als ze naar buiten gaat op blijven smeren. Ook als je gaat rijden! Werkt als een tierelier. Ik hoop dat het beter gaat deze zomer.

Einzelgängers unite!!
Think outside the box...

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-02 07:38

Wat dacht je van zo'n "hood" (of hoe het ook mag heten) die ze bij de Quarters gebruiken?
Of de kap van een Boett deken kan ook wel uitkomst bieden, alleen kun je 'm slecht bevestigen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dioni, Jet, kimmetje26, Symke, xemmafalcon en 75 bezoekers