Niet kreupel maar het lijkt of de benen wat gaan "knikk

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ptries

Niet kreupel maar het lijkt of de benen wat gaan "knikk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 13:51

Beetje raar woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Vandaag had ik jerai even losgelaten in de bak en ik heb het idee dat haar voorbenen minder recht staan als vroeger, het gedeelte boven haar kogel tot aan haar knie lijkt wat naar achteren te gaan knikken. Ze had flink gereden, zou dit vermoeidheid kunnen zijn??? Ze is helemaal niet kreupel en heeft geen enkele moeite met werken. Wel is ze al wat ouder (17 in mei) kan het daarmee te maken hebben. Zal ik er een veearts naar moeten laten kijken (de benen zijn niet dikker, warm en ze loopt dus echt 100% rad. Ik rijd nooit (meer) met beschermers, zou ik die er dan toch weer om moeten gooien.

Dus kent iemand dit en moet een veearts inschakelen????

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 15:49

Ik denk niet dat het echt erg is hoor. Als er niets kreupel, dik of warm is moet je je geen zorgen maken. Misschien stond ie gewoon even anders en viel het je meer op. Pak anders eens wat oude foto's erbij en kijk of ie het daar ook had.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 15:52

Nee op oude foto's zijn ze duidelijk recht. Wel heeft de losgooibak heel mul zand, misschien stond ze net in een kuiltje, ik zal van de week even in spiegel kijken of het tijdens het rijden ook zo is en er even extra op letten met poetsen enzo.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Redemption

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 16:38

Bij oudere paarden gebeurt het wel vaker dat ze in de knieen iets naar achteren zakken waardoor het been iets knikt. Ik weet nu ff niet meer hoe dat heet maar als ik het me kan herinneren hoor je het. Dit kan overigens niet veel kwaad.

Kitty┬┤s Redemption is the best!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie