Hoi, Mijn paard heeft ook verbening van hoefkraakbeenderen. heeft het al een tijd (bult duidelijk te voelen en te zien), maar hij heeft er nooit last van gehad tot afgelopen zomer. Toen werd hij onregelmatig. Nu loopt hij nog niet goed. We hebben ook fotoos laten maken en daar is de verbening erg goed op te zien. Er zit zelfs een breuk in.
Hij heeft beslag gehad met een zooltje en siliconen opvulling (schokdemping) maar daar ging hij alleen maar slechter door lopen. Nu staat hij sinds vrijdag op kunstof ijzers. In het land loopt hij wel lekker soepel moet ik zeggen. Heb hem verder nog niet getest in de bak vanwege overlijden van onze stalhouder.
Zie mijn onderschrift, ik heb een weblog gemaakt over alles wat ik met mijn paard heb meegemaakt etc.
Volgens mij is het per paard verschikllend wat voor soort beslag er wel zou aanslaan. Als jou pony goed loopt na verdoving van de voet zou zij ook nog een kandidaat kunnen zijn voor zenuwsnede maar als je er toch niet op rijdt zou ik dat niet doen.