Ik ben nu al dik 1,5 maand aan het knoeien met Angel.
Het begon met een kleine kreupelheid, opgelopen in het bos. Niets bijzonders, we rijden lekker, sprongetje gemaakt, rijden nog meer lekker en na een stuk stappen liep ze kreupel in draf. Dus hoppa, naar de trailer en naar huis.
Eerst een paar dagen aan kijken en de dag voor ik de VA wou bellen(op een zondag) stond ze hoefbevangen. Dus eerst dat maar 'opgelost'. Daar overheen kreeg ze een paar dagen daarna nog een virusje(die ze bijna allemaal op stal gehad hebben).
Toen heeft ze weer eventjes goed gelopen.
2,5 week geleden ben ik met haar bij de VA geweest omdat ze toen weer niet lekker liep, rechtsvoor zat het probleem. Die rade aan om haar op een open-teen-ijzertje te zetten. Dus Angel mee naar school(ik leer voor hoefsmid), maar m'n leraar vond dat ze te goed liep. Idd, ze liep de dag voor dat we heen gingen weer 99,9% rad. Dus toen ik overleg besloten om het niet te doen en rustig op te gaan bouwen.
Dit ging super, tot gister.... Ze liep niet alleen kort, maar echt onregelmatig rechtsvoor(niet stokkreupel). Die was ook wat warm.
Ik zal haar moren eventjes netjes bekappen(niet te kort voordat er wat veranderd moet worden in overleg met de VA), ff onderzoeken op hoefzweertjes en maandag maar weer de VA bellen....
De oude topic's over Angel's gekwakkel:
viewtopic.php?f=3&t=460719
viewtopic.php?f=3&t=467776