wat heeft ze?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Formule
Berichten: 106
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: 't Harde

wat heeft ze?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-02 22:43

ik heb een verzorg pony van 5 jaar. het is een haflinger merrie. Lovers ze is echt super lief alleen doet ze heel raar mer rijden. Toen ik net op haar ree ging het heel goeed maar op een gegeven moment ging ze heel de tijd met haar hoofd schudden. ik heb toen gekeken of ze iets aan haar mond had en dat had ze niet. als ik nu ga rijden gaat ze heel sloom lopen en als ik dan aanspoor gaat ze heel raar bokken. het lijkt net of ze iets heeft maar ik weet niet wat. haar eigenaar is veearts en zegt dat ze niks heeft maar volgens mijn heeft ze echt wel iest. Verward Ik was pas aan het buitenrijden en toen spoorden ik haar aan en toen gign ze heel wild doen, ik ben er toen afgevaalen en heb een scheur in het weefsel van mijn heup gewricht Huilen ik kan hierdoor niet rijden maar weten jullie misschien wat ze kan hebben????/?

alvast bedankt groetjes jeannet Lachen

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 22:48

Past het zadel wel goed? Het kan zijn dat ze ergens pijn heeft van het tuig ofzo, en dat ze daarom zo reageerd. Tandjes en hoefjes in orde? (zal wel als de eigenaar DA is...)

pokemon

Berichten: 88
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 23:53

mischien is ze aan het testen ofzso