Ik werd vanmorgen gebeld door m'n zusje dat Angel niet lekker was. Ze wou helemaal niet lopen op het land, haar hele lichaam protesteerde. Ze had haar heel voorzichtig van het land gehaald en mij gebeld. Ik ben meteen naar huis gegaan en zij had haar inmiddels getempratuurd.
Ze voelde warm en zelfs een tikketje klam, maar had geen koorts(37,9 had ze). Ze was wel levendig, stond te bedelen om eten, dronk goed, maar bewegen deed echt pijn. Ze heeft ook een beetje een snotneus sinds gister.
De VA is er al bij geweest, maar voordat hij er was was ze uit zich zelf al flink opgeknapt. Ze heeft een pijnstiller gekregen die ong 24 uur moet werken(leuk injecties in de ader bij een schimmel, grote rode vlek
). Hij dacht aan licht spierbevangen of lichte koliek maar kon er verder niets over zeggen, gewoon even aan kijken. Ook ging hoefbevangen door zijn hoofd, maar dat dacht hij eigenlijk niet. Ze staat dag en nacht op het land, is niet te dik en krijgt hooi bij gevoerd. Ze heeft sinds woensdag niet meer gewerkt omdat ze net niet helemaal rad was(ik had dus eigenlijk morgen pas de VA daarvoor willen bellen).
Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ze strompeld nu rustig aan en nog steeds helemaal stijf het land over, maar is wel gewoon levendig. Dus maar even aan kijken hoe het gaat.