*hoefbevangen

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

chicero

*hoefbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 22:33

ik had een vraag mijn pony is 7.5 maanden drachtig ik voerde haar merriebrok op advies van de da omdat ze zelf al 17 is de pony (wels arabier) maar is hierdoor hoefbevangen geraakt want ze heeft aanwijzing dat het op een baarmoederontsteking gaat geen uitvloeing etc. maar nu s mijn vraag ze krijgt pijnstillers sinds 5 dagen ze loopt nu weer want dit wilde eerst niet dus dat is al een vooruitgang maar wanneer en binnen wat voor tijd moet ze weer goed lopen?? gr tamara

chicero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-02 22:43

soory ik zie nu dat er HAD staat maar ik HEB haar nog

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 08:23

Snap het niet helemaal, je pony is 7,5 maand drachtig en er is een aanwijzig naar baarmoederontsteking? Baarmoederontsteking kan inderdaad hoefbevangenheid veroorzaken maar je spreekt van een drachtige merrie. Vraag eerst de DA maar even wat er uberhaupt aan de hand is.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

chicero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 09:38

ik heb er wel een zootje van gemaakt was een beetje laat maar het is geen baarmoederontsteking maar een ontsteking in de hoef en ik wilde weten hoe lang het duurt met pijnstillers dat ze weer goed loopt het gaat al wat beter hoor

Nathalie w

hoefbevangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:20

Is afhankelijk van de ernst mijn paard is vorig jaar juni bevangen geraakt en is redelijk goed opgeknapt maar helemaal rad is ze niet en ik heb de hoop opgegeven dat ze dat nog wordt.

chicero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 17:59

nou het gaat al en stuk beter ze stoeit een beetje in de bak en eerst stond ze zielig stil en wou niet lopen ze loopt allee nog beroerd op stenen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie