Toen ik in augustus 2003 van vakantie terug kwam liep mijn paardje niet goed.Ze had drie weken volledige weigang gehad ,dus ik dacht dat het kwam omdat ze terug moest werken.Het onregelmatig lopen, werd kreupel lopen ,dus dierenarts erbij.De hele mallemolen in werking foto's , rust, pijnstillers.Het kreupel werd weer onregelmatig.Tot de dierenarts zei laten we eens een ijzertje proberen.Tot nu toe had ze nog nooit geen ijzers gehad, dus ijzertje eronder.Dat werkte niet .Second opieën van andere arts,advies ander ijzertje.Alléé volgend ijzer eronder.Uiteindelijk na ijzer nr3, van één op andere dag paard liep weer als een speer.Was het nu toeval of niet ?We zaten onder tussen al 3 maanden verder.maar goed paard heeft prima gelopen, tot ik nadenkend over alle verhalen die ik hoor over dat het toch beter is je paard beter blootvoets te laten lopen, ik de ijzers eronder uit heb laten halen.Maar nu 14 dagen later loopt mijn paard terug niet goed.In draf is de tact weg.Wat moet ik nu doen? Ijzer er weer onder zetten of nog even afwachten? Als ik de dierenarts gaat bellen gaat hij zeggen het ijzer eronder te zetten.Zelf twijfel ik.