vraag voor gebruikers voedingssupplementen bij arthrose

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

opala

vraag voor gebruikers voedingssupplementen bij arthrose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 22:32

zie www.hoefnet.nl, bulletin board, veterinair, datum: 25 jan. 2002: tekst is als volgt; "Ik ben bezig met een inventarisatie over het gebruik van Primeval artrose gelatinaat bij artrose en brokkelhoeven bij paarden/pony's. Ik zoek mensen met ervaring met het behandelen van arthose met Primeval of andere (wel of niet succesvolle) middelen?
(Wil je meer informatie over Primeval kijk dan op www.dierennieuws.nl, paardensectie. Voor iedere serieuze en gedocumenteerde bijdrage heb ik een leuke cd-rom in de aanbieding.
Peter KLaver, dierenarts". ben weer erg voorbarig, zijn eigen oproep staat er al. schaam schaam

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 09:59

wat is precies de bedoeling? Ik gebruik nu een jaar primeval en ben supertevreden.....

Voorzitster AFM

opala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-02 12:14

puck, jij als tevreden gebruiker kunt dit emailen naar Peter Klaver via het emailadres op www.hoefnet.nl. zo kan hij inventariseren of dit product werkelijk aanslaat. zelf ben ik er wat cynisch over, mede door de reactie van mijn eigen dierenarts, die mijn paard behandeld heeft, maar mocht blijken dat dit product echt doet wat het reclamepraatje vertelt, dan ben ik ook gebruiker.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 12:34

het product doet ECHT wat het pretendeert te doen, de klniek hier en de fysio stonden er versteld van!

Voorzitster AFM

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 12:37

Dit lijkt mij een product 'baat het niet dan schaadt het niet'.
Als ik een paard met actrose zou hebben zou ik dit zeker proberen!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:40

Iemand raadde mij MSM aan van de paardendrogist. Ik zou graag meer reacties willen horen over genoemde produkten want ik ben zeer geinteresseerd. De werking: het zou aanmaak kraakbeen en gewrichtsvloeistof bevorderen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie