Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marcs schreef:maar als er iets is waardoor ik de botgroei (grootte van het scelet) kan bevorderen, dan houdt ik me aanbevolen.
Citaat:Ik ben zelf een beetje langer, 1.68 (voor de merrie) zou super zijn! dit zal ze wel niet halen, maar zoals het er nu naar uitziet haalt ze amper de 1.60.
Ik heb de dierenarts al gevraagd naar een hormoonspuit, maar dit schijnt met name te helpen voor de bespiering, en dat hoeft voor mijn part niet, dat komt later vanzelf wel.
maar als er iets is waardoor ik de botgroei (grootte van het scelet) kan bevorderen, dan houdt ik me aanbevolen.
marcs schreef:Ik ben zelf een beetje langer, 1.68 (voor de merrie) zou super zijn! dit zal ze wel niet halen, maar zoals het er nu naar uitziet haalt ze amper de 1.60.
Ik heb de dierenarts al gevraagd naar een hormoonspuit, maar dit schijnt met name te helpen voor de bespiering, en dat hoeft voor mijn part niet, dat komt later vanzelf wel.
maar als er iets is waardoor ik de botgroei (grootte van het scelet) kan bevorderen, dan houdt ik me aanbevolen.
(aller, aller liefst via natuurlijke middelen natuurlijk!)
marcs schreef:Ik ben zelf een beetje langer, 1.68 (voor de merrie) zou super zijn! dit zal ze wel niet halen, maar zoals het er nu naar uitziet haalt ze amper de 1.60.
(aller, aller liefst via natuurlijke middelen natuurlijk!)
runningkawa schreef:Misschien geen kleine merrie laten dekken als je perse een groot paard wilt?
Voor de rest gewoon normale gezonde voeding