Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nathalie w schreef:Mijn paard heeft pollenallergie er word hier nu door een homeopaathe voor behandeld. Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hun paard hiervoor ook onder behandeling hebben ,of hebben gehad bij een homepaath en wat de resultaten zijn ?
Nathalie
ellepel schreef:ik behandel de mijne zelf!
ik koop luffanil bij de drogist, tabletten voor mensen met hooikoorts.
en wonder t werkt bij de mijne!
zodra ik stop begint hij namelijk erger te proesten.
klachten zijn nu voor 70% verdwenen.
en zo'n verpakking kost maar 5 euro
Nathalie w schreef:IK heb al allerlei middeltjes geprobeerd oa luffanil,pollisan, pollen extra veterinair van Puur natuur, druppels van Natuurlijk in Balans ,een neusnetje,sillargie olie en niks helpt. Ze word nu dus al behandeld door een homepaath, daarom was ik ook benieuwd wie daar nog meer ervaring mee had en of er paarden zijn die er echt voor een groot gedeelte vanaf zijn.
.
Nathalie w schreef:Ja dat geen weidegang zou voor mij paard ook geen optie zijn. Laat ook elk jaar haar gebit controleren.
Ik heb zon hoop dat de behandeling die ze nu krijgt aan gaat slaan . Als dit niet gaat werken dan laat ik maar weer een dierenarts komen om ook voor de rest vanalles uit te sluiten.
Werd me zelfs geadviseerd om het in het alternatieve cirquit te zoeken.giesam schreef:Mijn paardje heeft ook last van pollen alergie. We hadden de DA er bij gehaald, en die zei dat ze 6 weken binnen moest blijven staan, want dan zijn die pollen uit t land. Ze staat nu in haar eentje binnen en vin dhet wel eenbeetje zielig. Ze heeft elke keer als ik haar uit het land haal dikke klieren. Wat kan ik daar tegen doen? ook een netje?
ellepel schreef:die ken ik!
ik had het hier ook ooit al eens gepost.
bij mesnen werkt het heel erg goed, en bij andere dieren ook al, dus bij paarden kun je t ook proberen.
alleen moeilijk om in de buurt een imker te vidnen......