schuurplekken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

schuurplekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 21:08

mijn pony heeft schuurplekken, en niet zo'n beetje ook. ze zijn best wel 'diep' om het zo te noemen,
heeft het nu nog zin om een paardenbh te kopen of wat moet ik er tegen doen? Huilen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:12

Op dit moment is het niet zo koud, je kunt haar overdag toch wel zonder deken laten staan?

En wat betekend in jouw ogen diepe schuurplekken? Is de huid rauw, begint het te bloeden?

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 01:06

Niet zo koud? Het is krap 8 graden overdag!

Zo'n paardenbh kan helpen, maar werkt niet bij elk paard. Niemand bij mij op stal kan er iets aan doen. Bij onze paarden komt het vooral doordat de meesten de hele dag in de paddock staan en dus steeds lopen met die dekens. Mijn paard is geschoren en heeft het gek genoeg niet.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 16:24

mijne staat ook op de wei en loopt, het is gewoon totop het vel, het bloed niet ofzo..

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

schuurplekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 14:45

Yentl schreef:
mijn pony heeft schuurplekken, en niet zo'n beetje ook. ze zijn best wel 'diep' om het zo te noemen,
heeft het nu nog zin om een paardenbh te kopen of wat moet ik er tegen doen? Huilen



Het heeft heel veel zin om een paardenh te kopen!!! Nappie van ons heeft ook zo'n tshirt en het werkt super. Helaas is die van ons te klein geworden en heb ik hem moeten verkopen, maar een nieuwe heb ik al besteld Haha! Binnen een maand had hij zijn haren terug, en het was echt erg hoor zo'n kaal paard Huilen Wat je kan doen in de tussen tijd zolang je nog geen bh hebt, goed insmeren met vaseline. Blijft het huidje zacht van, anders heb je kans op verharde huid en daar komt dan geen haar meer op! Veel succes Knipoog

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:02

waar heeft hij schuurplekken?