Nou,vandaag hebben ze de eerste poeders gekregen.Nu 6 weken volhouden. Ze heeft het in elk geval netjes opgegeten,dat vind ik al heel wat. En dan nu maar afwachten,wat er gaat gebeuren
Mijn paard doet ook mee alleen heb ik geen poeders maar korrels die ze gisteren voor het eerst gehad heeft. Zal zeker nog een berichtje plaatsen over het verloop en de ervaringen ben errug benieuwd !!!
Ik heb nummer 4 en moet daar 250 gr per dag verdeeld in 2-3 porties van geven. Dat is zeker leuk kunnen we een beetje bijhouden van elkaar of het helpt want daar ben ik het meest in geinteresseerd !!
Ik heb ook nr 2 maar die van mij eet het niet op. Nou moet ik even vragen of ik er lijnzaadolie bij mag doen want dan eet ze het wel. Verder moeten we afwachten wat het gaat doen. Ik hoop wel dat er een goed resultaat uit komt want die van mij doet het de hele dag door. Haar tanden gaan eraan. En ze is nog maar bijna 5.
Voor het eten doet ze niks. Dit is het lijstje van vandaag na het eten :13,2 (even plassen ),10,3,2 (we moeten 5 minuten tellen en per minuut opschrijven )
En dit was vanmiddag na een boterham:16,13,13,13,10 !!!
ik zou ook meedoen, maar heb het toch niet gedaan, want je mocht je paard niet naar buiten doen. En als ik iets belangrijk vind is het frisse lucht. En dat een paard zijn sociale kontakten onderhoud. En ook beweging.