help, mijn kat heeft een bult.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

help, mijn kat heeft een bult.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 20:41

ik was vanavond lekker met mijn kat aan het knuffelen en voele opeens een behoorlijke bult op haar rug. net achter de schouder volgens mij.
Het is denk ik ter grootte van een kwartel eitje, en hart.
nou is ze behoorlijk aan de maat, weegt 9 kilo en is 5 jaar.
zou dit nou gewoon een vetbult zijn of iets anders. ik zit gelijk aan kanker te denken natuurlijk.
ze is verder voor zover ik weet gezond, eetlust ook prima, te goed zelfs en ze ziet er goed uit.
ik ga wel een donderdag even een afspraak bij de veearts maken want het zit me niet lekker Huilen


carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 22:38

Ga meteen naar de DA!!!! Mijn lieve oude kat had precies hetzelfde, en jawel: het was kanker, in een al vergevorderd stadium. Ik kreeg medicijnen, en Mauw (de kat) heeft het nog een paar weken uitgehouden. Helaas is hij toen overleden op 17,5 jarige leeftijd (ik heb die kat voor m'n 1e verjaardag gekregen, dus Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen ).

De laatste dagen kon hij niets meer, en dat was verschrikkelijk zielig. We wilden hem naar de DA brengen om hem in te laten slapen, maar toen ik hem oppakte stierf hij in mijn armen.

Nog andere symptomen: Incontinentie en sterke vermagering.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 23:04

ben er vergeten bij te zetten dat ze ongeveer anderhalve week geleden is ingeent. dat gebeurde thuis, ze was behoorlijk onrustig dus ik weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben?
Als mijn paard niet goed wordt geprikt (scheef ofzo) dan kan ik er bijna op wahcten dat ze een flinke bult krijgt op haar borst het is soms zo erg dat ze een lam been heeft, die wordt dus ook in de hals geent sinds kort.
misschien dat onze Jip daar last van heeft?

gillian

Berichten: 4411
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 11:51

het zou idd een reactie kunnen zijn op die enting.
maar als ik jou was zou ik het toch ff na laten kijken voor de zekerheid!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 11:54

ik zou het toch even checken bij de dierenarts dan weet je in iedergeval zeker dat het niks ernstigs is

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, fjordwijk, FTBCin, GoogleAdsense, Miiej, Poety, supervon78, valonka, Zinzi_jewel en 92 bezoekers