bijtplekken

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-01 23:10

m'n paardje heeft op z'n hals een dikke plek waarschijnlijk op gelopen onder het stoeien met z'n vriendje toen hij z'n tandjes iets te hard gebruikte.
nou heb ik hier vroeger van die horrorverhalen over gehoord, dat dit naar de bovenkant kan komen en openbarsten etc.
dit lijkt me allemaal erg overdreven en verwacht het ook niet, een bijtplek is toch gewoon een bloeduitstorting?
heb eigenlijk bij alle paarden die ik gehad heb nooit zo'n bijtplek gezien, huid is niet stuk, maar mag er niet aan komen, doet blijkbaar wel pijn!
wat is jullie ervaringen hiermee?

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

Ton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 01:37

Hai anne
zou er traumeelgel opsmeren,werkt perfekt.

Groetjes
Ton

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 09:04

Als de plek hard aanvoelt en duidelijk warmer is dan de rest, kun je beter de DA erbij halen.
Zo niet dan moet het met een week echt verbeterd zijn anders alsnog de DA roepen.

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-01 13:40

de plek is in zwelling afgenomen, maar voelt nu wel harder aan en is ook niet een gelijke harde plek maar heeft allemaal kleine bultjes als het ware, is dit normaal?
voor zo iets normaal kan zijn natuurlijk Haha!

ooit zal ik daar komen waar ik wil zijn, ik moet alleen nog weten waar dat is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie