boos vanwege zalf op haar buik.

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rienke

boos vanwege zalf op haar buik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 16:31

Hoi.

Femke heeft zomerexceem en wij smeren haar staart, manen en buik (net voor de uier) in met verzachtende zalf voor de jeuk.
Nu heeft mijn vriend met al goede bedoelingen vorige week een keer een flinke hoeveelheid zalf op haar buik gesmeerd. Waarschijnlijk vond ze dit heel erg koud en schrok ze hiervan en ze liet gelijk merken dat ze dat niet wilde. Vanmiddag mocht ik haar onder de buik weer borstelen en het vuil tussen haar uiertje weghalen, maar toen ik met een klein beetje zalf aankwam en onder haar buik wilde smeren, liet ze nadat ze het voelde, gelijk merken dat ze er niet mee eens was. Ze stampte steeds met haar achterbeen naar voren en maakte er ook een niet-bevredigend geluidje bij. Ze liep constant heen en weer, zo van blijf er in godsnaam af. Het is me niet meer gelukt. Zal ik haar daar maar een tijdje mee rust laten of wat denken jullie ervan.
Trouwens er zitten geen wondjes, want met de borstel reageerde ze er niet op en ik heb ook nog eens grondig gekeken. Een klein beetje schilfertjes zie ik.

Groet Rienke

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 18:33

hahahahahaha...mijn pony doet t ook, zalf voelt koud aan en dat vind ie vreselijk!!
smeer het eerst wat door je handen zodat de zalf wat warm wordt.
ga dan eerst met je andere hand op die plek bezig, en pas daarna smeer je de zalf erop.

als ze boos doet, mag je haar gewoon uitlachen.
doe ik met mijn pony ook, ik lach hem gewoon uit en geef hem daarna een knuffel omdat ie zo zielig is..

als ze cht gemeen tegen je doet mag je best evens chelden hoor, jij bent tenslotte haar baas en ze moet naar jou luisteren, of iets nou leuk is of niet

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:58

Als ze op haar buik geen plekjes heeft zou je het evt. een paar dagen niet in kunnen smeren. Is het jeukseizoen trouwens nog niet bijna voorbij?
Als je weer gaat smeren dan zou ik het wat Ellepel zegt even warm maken in je handen en dan zachtjes erop doen. Niet lief van je vriend zeg, dat koude is natuurlijk niet lekker....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie