Gedrag tijdens drachtig zijn

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tessalover

Gedrag tijdens drachtig zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 10:26

Mijn pony is, voor de eerste keer, nu 6 a 6,5 maand drachtig en ze vindt het niet meer zo fijn om te rijden. Kan dit nu al??? Wie weet een site of boek waar ik hier meer over kan vinden ???? Ze is echt een beetje nukkig. Huilen

Amadeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 10:45

dat kan ik me wel voorstellen. Er gebeurt nogal veel in haar lichaam. De hormonen gieren in de rondte. Ik weet geen boek zo uit mn hoofd, maar ik weet wel dat iedereen, mens en dier, anders reageren op een zwangerschap!

Die Skala der Ausbildung blijft de basis van de opleiding van ruiter en paard.
Takt, Losheid, Aanleuning, Schwung, Recht richten, Verzameling
https:www.equisabella.nl

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 11:28

kan heel goed had min merrie ook, het verschilt toch per paard, dus boeken heb je weinig aan, hou haar wel in beweging dit vergemakkelijkt de bevalling, maar doe het zonder zadel of aan de longeerlijn. succes met moeders en kind!

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 12:11

Een merrie die dit jaar gedekt is door Dennis beron na 2 weken al te klooien. Dus dat komt puur door hormonen, niet door dat ze er al last van hebben verder.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:07

sommige merries die al een half jaar darchtig zijn kunnen best al alst hebben hoor

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie