Dik oog

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Dik oog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 12:10

Tja titel zegt genoeg denk ik Knipoog mijn paard zijn oog is wat dik en hij houd het meestal toe, ook loopt er veel water uit. Kan dit door een muggen beet zijn? Aangezien deze nog erg actief zijn Als het morgen niet beter is bel ik de da, maar ik wil toch nog even wachten, ondertussen kuis ik het elke dag uit met rozenwater(of hoe schrijf je dat?)

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009


Ratje
Berichten: 237
Geregistreerd: 21-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:20

Hopelijk kreeg hij er niets in best is om toch je da ernaar te laten kijken om te zien of er niets meer in zit of dat het eventueel beschadigd is.
succes

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 12:21

zit geen vliesje ofzo over zijn oog, maar ik wacht toch echt nog tot morgen. Vind het nogal stom dat als het gewoon een muggenbeet is van hem direct te roepen

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Ratje
Berichten: 237
Geregistreerd: 21-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:27

ja inderdaad zou ik nu ook wel doen ken je teramicyne weet niet of het juist geschreven is deze zalf erin doen 2 keer per dag kan je kopen bij de apthoker als je ze hebt liggen moet je wel kijken dat je ze niet langer dan een maand hebt want dan mag je ze niet meer gebruiken voor ogen is een zeer goede zalf voor ogen hoor je gaat zien dat het dan beter word spuit er maar goed wat in.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_aris, Oehlala, Tinkermuts en 12 bezoekers