Door benen zakken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Door benen zakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 16:26

Ik was vanmiddag bij mijn (verzorg)paard.
Ik had de dag ervoor ongeveer een uur gereden en vandaag ging ik weer rijden. Eigenlijk deed ik dat nooit twee dagen achter elkaar maar ik dacht dat het nu wel kon.
Ik had mijn paard gezadeld en toen stond ik daar even, het leek net of ie ineens in slaap viel. HIj lied zijn hoofd zakken en zijn hogen half dicht toen zakte ie ineens door zijn voorbenen heen. Hij verbeterde het zelf en ging weer goed staan. Toen nog een keer ik wilde hem eigenlijk op stal zetten. Maar de boer zei dat ik makkelijk kon rijden het zou gewoon spierpijn zijn. Want toen deed hij helemaal niets meer. Ik wilde eigenlijk niet maar de boer zei dat het juist wel goed zou zijn. Met rijden was hij wel slomer (ik dacht dat dat komt doordat hij deze week vaker heeft gelopen) maar verder heel normaal.
Weet iemand wat dat is?? Dat door de benenzakken...

LDRD

Berichten: 9870
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 16:34

vergiftiging door Jacobskruid is uitgesloten??

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 16:48

LDRD schreef:
vergiftiging door Jacobskruid is uitgesloten??


Slik Scheve mond Vologens mij is het wel bijna onmogelijk. Ik hebniet zoveel verstand van Jocobskruid maar ik denk het toch wel.
Maar het was ook maar gewoon een paar minuten. Daarna was ie wel weer gewoon... (leek net of ie in slaap viel... mss was dat ook wel zo Verward )