Welk merk biotine

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-04 08:48

Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik weet ook niet of Bill dat toe zou laten.

Goedgekeurd onderschrift :)


letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 22:32

ik geef nu 3 maanden biotine plus van pavo.
mijn paard vind het het een verschrikking,maar de appeltjes en brokjes om hem over te halen hebben effect!
er komt al een mooi randje te voorschijn en de hoefsmid is tevreden!!
nu rustig afwachten.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 23:05

ik voer biotine plus van paardendrogist en rainmaker smeer ik met de droge dagen. werkt super. blijven nog steeds moeilijke hoeven, maar dat is dor de steile vorm en de dunne wand, maar het is al stukken beter dan 1 1/2 jaar geleden. is inderdaad kange adem en een goede smidt. ik voer en smeer dit nu al 2 jaar. en inderdaad na een half jaar tot een jaar ga je pas resultaat zien. resultaat is nu wel dat de ijzers nu gewoon opgelopen worden en gewoon 8 weken goed blijven zitten.

En ik heb echt alles geprobeerd. ook niks doen hielp niet.

misschien tip voor je smidt.:
die van mij heeft een dunne stijle wand en dan is het te nagelen gebied dus minder ruim. als die van mij te ruim wordt genageld dan splijt de hele handel vanwege de te dunne wand.
de smidt moet dus dichter tegen het leven nagelen om stevig te kunnen nagelen, met als gevolg dat vernageling als risico er in zit. maar met een goede smidt kan dat.

succes

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Rosanna

Berichten: 323
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:03

Ik heb verschillende merken biotine gevoerd totdat ik de biotine van Sectolin kocht! Die is idd heel zoet, en andere biotines door haar voer lust ze nu niet meer! Dus houd ik het op Sectolin. Keuze van mijn paard Haha! Ik denk dat het toch goed is, want de hoefsmid adviseert het geven van biotine ook. Maar welke je geeft, zal niet zoveel uitmaken! Die rainmaker van de paardendrogist vind ik super. Maar aan het eind wordt hij wel vies doordat er toch wel eens zand en stof in zo'n pot belandt. Nu gebruik ik hoefolie.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Re: Welk merk biotine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:56

Mensen: Ik gebruik nu 8 weken op advies van mijn smidt omdat de groei maar niet hard genoeg gaat Kerabol. en het werkt!!!!!!!!!!!!!!!

Normaal kan hij alleen wat bijvijlen en dan moet er weer een nieuw ijzer onder, maar nu kon hij er in de niet groei periode een halve cm afhalen. Mijn smidt was erg blij en ik ook. Hij zag nu eindelijk eens iets wat werkt en bij meeredere klanten van hem. en het heeft al snel resultaat.

is te bestellen bij de dierenarts

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Re: Welk merk biotine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:36

Kerabol heb ik idd ook goede verhalen over gehoord!

Cavalor Hoof Aid Special heb ik gebruikt, werkte ook goed! OK dan!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Re: Welk merk biotine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 06:49

Volgens mij heb ik Biotine van Leovet. Vloeibaar in elk geval, poeder wordt niet in dank afgenomen (blijft dus altijd achter of er wordt niet eens aan het eten begonnen).

Niet goedkoop en ik geen 20 ml per dag (zit in zo'n knijpfles waar je de bovenkant dop vol moet laten lopen). Werkt super, had ook sneller resultaat dan de 6 maanden die er normaal voor staat. En behalve goede voeten, glimt hij alsof hij elke nacht in de schapenwol ligt..

De wonderen zijn de wereld nog niet uit


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbbyRabbit en 39 bezoekers