Reacties Thijs Taconis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:01

Sosha"]
Ik heb alleen maar geen of negatieve resultaten gezien...... maar sommige mensen zijn bereid om heel veel geld te betalen om iemand te horen zeggen wat ze willen horen.
[/quote]

Dat lijkt me erg ver gezocht. Veel mensen hebben er wel veel geld voor over om hun paard goed te krijgen. Lijkt me niet om datgene te horen wat ze willen horen (wat dat dan ook kan zijn Verward )

[quote="Sosha schreef:
En de "positieve" resultaten die hier beschreven worden, zouden volgens mij ook zonder tussenkomst van deze kwakzalver behaald zijn ("tijd heelt alle wonden"....... misschien niet alle, maar niets voor niets al een heel oud spreekwoord).


Dat gaat dus ook lang niet altijd op. Juist veel paarden zijn opgegeven door de reguliere dierenartsen. Dus die genezen niet door tijd.
Het kan natuurlijk voorkomen, maar door de diagnose van de DA zal hier niet de tijd voor worden genomen.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:39

dit is een typisch geval van wellus-nietus
Schiet je niets mee op. de TS wilde ervaringen en die heeft ze dus gekregen. Tja er reageren meer mensen negatief prima, mensen die positieve verhalen hebben lezen dit blijkbaar niet of reageren niet oid

Het draait weer uit om homeopathie VS reguliere geneeskunde en dat wordt nou net niet gevraagd door de TS

Bonnieknol

Berichten: 207
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:49

hij is ook eens bij ons op stal geweest, mijn haflinger zou evenals een andere haflinger last vd knien hebben wat met accupunctuur te behandelen moest zijn, zou wel eendure grap worden. Ik heb het zelf niet gedaan omdat ik het geld er niet voor had, die ander wel en heeft er wat plezier van gehad, maar de rest kwam door het trainen weer goed. Hij zal heus goede bedoelingen hebben, maar ik ben niet helemaal overtuigd. Zelf heb gerrit zomer laten komen bij imjn paarden en daar ben ik echt tevreden over, mijn haf was door de dierenarts al ter dood verklaard en nadat gerrit is geweest en ik zijn medicijnen ben gaan geven is ze binnen een week opgeknapt vd spierbevangenheid en kreupelheid. Nu loopt ze zoals ze nog nooit eerder heeft gedaan. Mijn arabier zou volgens de DA hoefkatrol hebben, volgens gerrit was dat goed mogelijk maar met zijn medicijnen is hij binnen 2 weken opgeknapt van de erge kreupelheid die hij had, en loopt nu weer endurance. Gerrit Zomer is wel gediplomeerd en ik heb gehoord dat hij in Belgie zelfs is uitgeroepen tot beste dierenarts.
Ik ben van mening dat elke dierenarts wel eens fouten zal maken, en over elk zijn goede en slechte verhalen te horen. Het is maar waar je zelf de beste ervaringen mee hebt.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:26

wie heeft nog meer ervaring met gijsbert vd marel???dierenarts

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:03

Curly85 schreef:
dit is een typisch geval van wellus-nietus
Schiet je niets mee op. de TS wilde ervaringen en die heeft ze dus gekregen. Tja er reageren meer mensen negatief prima, mensen die positieve verhalen hebben lezen dit blijkbaar niet of reageren niet oid

Het draait weer uit om homeopathie VS reguliere geneeskunde en dat wordt nou net niet gevraagd door de TS


Het gaat mij niet om welles-nietes. En ik wil ook geen discussie over de homeopathie versus de reguliere geneeskunde.
Alleen maar dat mensen niet altijd maar op hun DA moeten kunnen vertrouwen. Er zijn eventueel ook andere manieren om je paard/pony te helpen (vooral als je DA het opgeeft). Natuurlijk moet je kritisch onderzoek doen, maar niet meteen alles afkappen onder het mom van dat iemand geen opleiding heeft....dus....

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:08

nou ik moet zeggen dat ik dus wel afknap als iemand geen opleiding heeft. Je betaald er veel voor en je wilt dan ook wel iets zien.
Zonder opleiding kan iedere boerenl*l zich voordoen als arts of weet ik veel wat nog meer. En bovendien kunnen ze veel schade veroorzaken en zijn niet aansprakelijk aangezien je zelf akkoord bent gegaan.
Erg dom dus een ongediplomeerd iemand. Aan Ian komt niemand zonder een degelijk diploma

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:59

Ik schreef toch duidelijk dat je natuurlijk ten alle tijde kritisch moet zijn en niet de eerste de beste aan je paard moet laten komen
Ik vind het helemaal niet dom om eventueel iemand zonder diploma te laten kijken naar je paard. Ik vind het dommer als je niet alle mogelijkheden benut.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:08

Ik heb (prive) geen ervaring, met Taconis of andere uit dat zelfde circuit, maar voor klanten van mij geldt helaas niet hetzelfde. En zolang de schade beperkt blijft tot een paar stikdure poedertjes of drankjes waarvan de paarden verder niet slechter (maar ook niet beter) worden, haal ik mijn schouders op met de gedachten van, het zijn julie centen dus please yourself.

Heel wat anders wordt het, als de klant naar een dergelijk figuur gaat (paard was 3 weken eerder een paar dagen wat kramperig geweest op een achterbeen, met wat naar later bleek een zoolkneuzinkje en imiddels al lang weer rad) met de gedachte van ja maar misschien........
Dit was hem door goede vrienden aangeraden.

Ik heb s'morgens een gezond, blij 4 jarig paard zien vertrekken en wat ik aan het eind van de middag terugkreeg was een dier wat op 3 benen de trailer uitkwam en van ellende niet wist waar hij het zoeken moest.
Ook hij was in het knie gewricht gespoten wegens zo'n zgn afweiking. Dit paard heeft ruim een week op massieve pijnstillers gestaan, omdat het van de pijn niet eens meer wilde eten, hij is 3 maanden stokkreupel geweest en al met al heeft het 8 maanden geduurd voor hij weer normaal kon lopen. En zoals hierboven al beschreven, verhaal halen kan niet, want de eigenaar is akkoord gegaan met de behandeling.
En zo heb ik er nog wel een paar.

Ik ben absoluut niet tegen alternatieve of homeopatische geneeskunst en gebruik het zelf ook als dat nodig blijkt.

Maar.......... dan wel door een afgestudeerde arts en wel met medicijnen waar ik op de bijsluiter of verpakking kan zien wat er in zit, wat de werkzame stoffen zijn, hoe de werking of eventuele bijwerking is, wie het produceert, waar het geregistreerd staat en (ook niet onbelangrijk) wat de houdbaarheids datum is. En dat zelfde geldt nog meer als er geinjecteerd gaat worden.
Ik kan en wil niets, met een potje, doosje of ampulletje, waar alleen een ondefinieerbare code opstaat en hoeveel er gebruikt moet worden.

Als dat betekent dat ik bevooroordeeld cq bekrompen ben, helaas het zij zo.
Maar als iemand hier (gelukkig) advies vraagt, voor ze met een dergelijke "wonder goeroe's" in zee gaat, ja, dan geef ik MIJN mening hierover en mag ze er voor de rest mee doen wat ze wil.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:13

Appie schreef:
Ik vind het helemaal niet dom om eventueel iemand zonder diploma te laten kijken naar je paard. Ik vind het dommer als je niet alle mogelijkheden benut.


Tussen "naar laten kijken" en behandelen met zgn medicijnen en injectie's ligt een wereld van verschil.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:32

Kitten schreef:
Tussen "naar laten kijken" en behandelen met zgn medicijnen en injectie's ligt een wereld van verschil.


Daar heb je gelijk in Knipoog . Er zullen heus mensen zijn die allerlei medicijnen gebruiken (of dmv injecties) waarbij de werking dubieus kan zijn. En dat verhaal over dat paard is natuurlijk heel triest en ik vraag me af wat dan de uitleg is van zo'n man? Ook al kan je het niet op hem verhalen, toch ben ik dan benieuwd met wat voor verklaring hij komt?

En eigenlijk doelde ik meer op mensen die de gave hebben mbt het bewegingsapparaat van paarden en daarin heel goed kunnen helpen. Ik heb al zo vaak DA's meegemaakt (en tevens gerenommeerde paardenklinieken) die hier niet uit kwamen en zulke mensen wel. Dus ik blijf het een enorm gemis vinden als mensen niet verder durven kijken. Natuurlijk zullen er vele kwakzalvers zijn, maar daar kan je zelf over oordelen als ze evt. bij je langskomen.

Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:19

Ik weet eerlijk gezegd niet of ze nog geprobeerd hebben om hier verhaal op te krijgen. Ik had het ze op voorhand sterk afgeraden, dus ze waren zowieso al niet blij met de uitkomst.
Ik weet wel dat het een Godsvermogen aan foto's, medicijnen en zelfs apart beslag gekost heeft, om het weer te herstellen, dit keer trouwens wel via een reguliere DA en kliniek.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:57

Hmmm, laten we over een ding duidelijk zijn, Taconis zijn praktijken zijn NIET te vergelijken met homeopathie. Zijn praktijken zijn erop gericht om zo snel mogelijk lekker rijk te worden en klanten op het erf te krijgen die zijn verhaal geloven (doet hem namelijk erug goed voor zijn ego). Dat de klanten daarna niet meer terug komen is zijn zorg, er komen wonderwel nog genoeg andere mensen zijn zogenaamde helden verhalen aanhoren. Dus lieve bokkers, zet Taconis aub niet het het hoekje homeopathie, deed hij dat maar...... zijn knieeen inspuiten is GEEN homeopathie of accupunctuur, hij spuit iets chemisch in om de kniebanden te verstrakken. En als je hem en zijn volgelingen mag geloven hebben alle paarden slechte knieen achter en nierproblemen, daar hoef je echt niet zoveel geld voor uit te geven, als je dat graag wilt horen kan ik het ook wel zeggen. Je bent alleen stukken goedkoper uit en je paard krijgt geen onzin.

Er zijn nu al meerder namen genoemd in deze topic van andere mensen die niet de reguliere praktijk volgen. Graag deze mensen NIET vergelijken met Taconis. Zo is Gijsbert v.d. Marel een afgestudeerde dierenarts, zo ook Laarakkers en meerdere. Deze mensen hebben tenminste nog een gedegen basis gehad door opleiding en zijn verder gaan kijken.

Heb je problemen met je paard, ga eerst de regulieren dierenartsen af en dan bij voorkeur een paardenkliniek. Niet zo eentje die voornamelijk hondjes en poesjes doet, al zijn de bedoelingen wel goed. Kom je er niet uit, kijk dan naar de leefomstandigheden van je paard, wat voor voer krijgt hij/zij en beweging. Probeer eerst dat te verbeteren en dan nog geen verbetering probeer het dan bij een homeopaat die als achtergrond een dierenartsen opleiding heeft. Dus niet de grootste beunhazen die er bestaat, Taconis en Sabine.

Mist

Berichten: 9493
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:27

Kitten schreef:
Ik weet eerlijk gezegd niet of ze nog geprobeerd hebben om hier verhaal op te krijgen. Ik had het ze op voorhand sterk afgeraden, dus ze waren zowieso al niet blij met de uitkomst.
Ik weet wel dat het een Godsvermogen aan foto's, medicijnen en zelfs apart beslag gekost heeft, om het weer te herstellen, dit keer trouwens wel via een reguliere DA en kliniek.


Je schade verhalen op een dergelijk iemand is een moeilijke zaak omdat zij zichzelf ook niet kunnen verzekeren voor aansprakelijkheid. Dan kom je op een rechtzaak uit, wat niet iedereen kan betalen

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 20:06

PPFFF wat een verhalen, ik red het echt niet om ze allemaal te lezen (zit nog steeds in Malta). Het internetten is erg duur en nog sloom ook!!


Echt nog steeds super bedankt voor deze reacties!! Ik ben jullie erg dankbaar!!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:01

Eleonoor schreef:
Hmmm, laten we over een ding duidelijk zijn, Taconis zijn praktijken zijn NIET te vergelijken met homeopathie. Zijn praktijken zijn erop gericht om zo snel mogelijk lekker rijk te worden en klanten op het erf te krijgen die zijn verhaal geloven (doet hem namelijk erug goed voor zijn ego). Dat de klanten daarna niet meer terug komen is zijn zorg, er komen wonderwel nog genoeg andere mensen zijn zogenaamde helden verhalen aanhoren. Dus lieve bokkers, zet Taconis aub niet het het hoekje homeopathie, deed hij dat maar...... zijn knieeen inspuiten is GEEN homeopathie of accupunctuur, hij spuit iets chemisch in om de kniebanden te verstrakken. En als je hem en zijn volgelingen mag geloven hebben alle paarden slechte knieen achter en nierproblemen, daar hoef je echt niet zoveel geld voor uit te geven, als je dat graag wilt horen kan ik het ook wel zeggen. Je bent alleen stukken goedkoper uit en je paard krijgt geen onzin.


Dit vind ik toch wel een erg overdreven stuk hoor. Thijs behandeld echt niet alle paarden tegen knieen en nieren (deed hij bij mijn paarden ook niet).
Thijs is een hele tijd bij een chinese man in de leer geweest en heeft daar de meeste handelingen van geleerd.
Het is echt niet zo dat hij alles uit de lucht grijpt, dan zou hij allang door iedereen op straat zijn gezet. Thijs heeft wel degelijk veel paarden uit de put geholpen, ben er zelf getuige van. Hij kan natuurlijk niet alles, maar dat kan niemand.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:50

Kitten schreef:
Tussen "naar laten kijken" en behandelen met zgn medicijnen en injectie's ligt een wereld van verschil.


Vind ik ook. Bovendien is het echt niet altijd makkelijk om alleen bij het langskomen al te zien of het om een kwakzalver gaat. Daarvoor moet je eerst een negatieve ervaring hebben.
Feit blijft dat het vaak erg duur is zonder dat je een garantie hebt. De medicamenten die worden gebruikt zijn zoals eerder gemeld niet geregistreerd en voldoen ook niet aan allemaal tests.
Kortom hij kan je alles aansmeren want bij 80% van de gevallen staat de precieze inhoud er niet eens op vermeld.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:52

Wat ik ook zoiets vind is dat het zinnetje: Thijs maakt fouten maar DA ook, of Thijs kan niet alles maar dan kan niemand

DA hebben een jarenlange studie achter de rug. Natuurlijk maken zij soms inschattingsfouten. Maar er wordt tenminste niet genkoeid met medicijnen en het gebeurd legaal.
Niemand hoeft alles te kunnen maar het minste wat er kan zijn is dat het legaal gebeurd en op een eerlijke manier

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:15

Eleonoor schreef:
. Zijn praktijken zijn erop gericht om zo snel mogelijk lekker rijk te worden en klanten op het erf te krijgen die zijn verhaal geloven (doet hem namelijk erug goed voor zijn ego). .

Pure bullshit Eleonoor.
Thijs gaat zelf z'n klanten langs, toen hij Bill behandelde was het rond 22.00. Wij waren nog niet eens het laatste adres wat hij aan moest doen, hij moest naar nog een andere klant om paarden te behandelen.
Voorrijkosten of zo rekent hij niet, en nadat hij bij Bill geweest was, moest ik hem dagelijks bellen om hem op de hoogte te houden.
Na 2 weken is hij nog een keer teruggeweest, heeft Bill nog een keer onderzocht, en was erg blij met het resultaat.
De meeste klanten van Thijs zijn trouwe klanten, waar hij regelmatig komt, en die hem regelmatig bellen. Hij heeft ook klanten in oa Belgie en Duitsland, en dat komt vast allemaal omdat het zo'n vreselijke kwakzalver is.
In de 2 weken dat de dierenarts Bill behandeld heeft, ging hij alleen maar achteruit, en het leverde me een rekening op van rond de 1300 gulden.
Daarna had Bill het opgegeven, en had ik toestemming van de verzekering om hem af te laten maken.
Thijs kwam, en heeft hem dat vage weerstandsspul gegeven. Ipv 2x4 cc moest Bill 3x8 cc hebben omdat hij zo vreselijk ziek was. Ik heb een aantal potjes van hem gekregen, en ik ben naar Heemstede geweeest om spuiten te halen en ik heb hem 5 dagen gespoten, ook met dat weerstandsspul, maar dan een spuitbare versie.
Na 4 dagen liep Bill weer zijn stal uit, zonder dat ik hem moest ondersteunen omdat hij anders in de bocht omviel
Met een week trok hij weer een sprintje in de bak, en na een dikke maand zat ik er weer op.
Wie Bill nu ziet, kan zich niet voorstellen dat hij ooit atactisch geweest is, het is een verschrikkelijk sterk paard, en ik doe er alles mee. Rijden, springen en mennen.
Deze hele behandeling heeft mij 350 gulden gekost geloof ik.
En het leuke is, op de vierspanwedstrijd in Tilburg was Thijs er ook, en heb ik hem aangesproken.
Ik heb hem herinnerd aan dat hele zieke paard bij De Ronde, en hij wist zich het nog goed te herinneren.
Hij was heel blij dat het zo goed ging met Bill, en heeft me op het hart gedrukt er vooral van te genieten.
Thijs kennende geloof ik er dus absoluut niet in dat hij "snel rijk wil worden over de rug van z'n patienten"
Dat is pure laster.
DAt hij geen veearts is klopt maar dat heeft hij ook nooit beweerd. Dat hij dingen doet die hij niet mag dioen, klopt ook. Maar daar ben je zelf bij, JIJ bepaalt wat iemand aan jouw paard doet, en hoe ver je wilt gaan, je wordt niet vastgebonden zodat ze je paard kunnen inspuiten.
Je hebt vrije keus om een behandeling wel of niet te accepteren, dat is bij een DA zo, en ook bij een natuurgenezer, homeopaat of wat dan ook.
Dat mensen met een vingertje gaan wijzen als het misgaat hou je toch. Alleen bij een dierenarts durven ze dat minder goed, "want die heeft ervoor geleerd"
Geloof me, ik heb in de tijd dat Bill ziek was meerdere dierenartsen bij hem gehad, en Thijs, maar er waren 2 dierenartsen bij waar ik geen vertrouwen in had, en die ik ook verboden heb om aan mijn paard te komen.

Ik zal altijd eerst de reguliere weg gaan met een ziek paard, maar op het moment dat dit niet werkt, zal ik een ander soort behandeling proberen, en grote kans dat ik Thijs bel Haha!

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 23:53

Ik vind het echt belachelijk dat hij hier zo zwart gemaakt

Ken genoeg bekende veeartsen en klinieken die hele groffe fouten hebben gemaakt, ga die hier ook niet zwart maken

En als thijs echt zo slecht was had die nu allang gestopt, was die wel weer taxi chauffeur geweest ofzo

Maar ondertussen komt die nog steeds overal en ook bij hele bekende ruiters, en die laten ook niet zomaar een kwakzalver aan hun paard

En tuurlijk hij kan niet alles, maar meestal als een veearts er niet uit komt, lukt het thijs wel om je paard op te knappen

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 08:52

Er zijn inderdaad ook dierenartsen die grove fouten maken.

Maar waar het hier denk ook een beetje omgaat is dat Thijs dingen doet waar hij helemaal niet bevoegd toe is zoals spuiten.

Ach ja en ieder zijn mening, dat blijkt wel weer Haha!

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:35

curly2day schreef:
Er zijn inderdaad ook dierenartsen die grove fouten maken.

Maar waar het hier denk ook een beetje omgaat is dat Thijs dingen doet waar hij helemaal niet bevoegd toe is zoals spuiten.

Ach ja en ieder zijn mening, dat blijkt wel weer Haha!


Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik denk inderdaad dat de meeste vallen over het feit dat hij bepaalde dingen illegaal doet. Maar zoals al eerder gezegd. daar ben je inderdaad zelf bij.
Ieder heeft zijn mening en zijn ervaringen.
Zwartmaken vind ik een beetje minder. Kijk ik zeg eerlijk dat ik niet erg gecharmeerd van hem ben. Maar dat is puur om persoonlijke redenen die ik heb meegemaakt. Dat ging over darmproblemen waar hij een fout heeft gemaakt. Misschien dat hij op beengebied het wel goed doet. Dat kan, daar heb ik geen ervaring dus geen mening over. Maar doordat ik een fout van dichtbij heb meegemaakt zal ik het eerder in andere hoeken gaan zoeken dan bij hem.

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 18:34

En ik heb nog steeds geen tijd om t leze......
Ben bijna thuis!!!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 18:15

Heb alles doorgeleze en mn beestje gaat mooi eerst naar de kliniek. Als het moet kan ik altijd nog naar hem toe. Eerst naar kliniek en dan naar bv Eric als hun het niet lukt.

Mijn ouders zijn al stukken minder blij, want heb net dit paard nog maar. Ik heb mijn vorige moeten verkopen wegens peesontsteking (heeft 1,5jr op rust gestaan en onder behandelingen, het was weg en binnen maand alles weer terug, controles om de 2 maanden).

Dus dit is nogal een tegenslag....

Bedankt voor de reacties!!

LPtjuh
Berichten: 1883
Geregistreerd: 29-09-04

Re: Reacties Thijs Taconis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 14:22

ik heb totaal geen ervaring met deze ma of andere, maar ik ben toch wel huiverig voor mensen die bepaalde dingen niet kunnen beredeneren. of wanneer hij de stofnaam, bijwerkingen endergelijke van de stof die hij gaat injecteren niet wil/kan vertellen

ik ben zoiezo al een tutje met mijn paard.
zolang je je papieren niet hebt om iets te mogen doen kom jij niet aan mijn paard. ok aanraken mag wel maar niks inspuiten of zoiets.
verder zou IK aller eerst een regulieren dierenarts om hulp vragen , een die goed wordt aangeschreven.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Re: Reacties Thijs Taconis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 15:03

Dit is een oude discussie, waarin de verschillende standpunten al duidelijk naar voren zijn gekomen.