Massage plaatje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Starbreeze

Berichten: 4581
Geregistreerd: 16-08-03

Massage plaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 21:20

Heeft iemand een afbeelding met daarop een paard en met pijltjes aangegeven welke richting je de spieren kan masseren?

tenks alvast Lachen

It's not how many times you get thrown
It's how many times you get back on


Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 08:24

ik heb hier een boek over acupressuur liggen met heel veel van die plaatjes. Dit gaat per dukpuntten. Alleen, ze zijn wel telkens heel specifiek voor een probleem. Ik wil wel wat voor je inscannen maar dat moet ik ff weten wat Verward Laat maar weten als je er iets aan hebt Lachen

Naomi21

Berichten: 2493
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 08:24

dukpuntten=drukpunten

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 12:59

Starbreeze: ik heb daar zo'n boekje over. Zal eens op zoek gaan, neem ik et mee naar Kootwijk, ok?!

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 23:25

Ik heb helaas geen plaatje, maar masseren doe je altijd in de richting van het hart ongeacht of het nu een dier of mens is. succes

...

navaja
Berichten: 971
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 16:33

Sorry, maar dat is helemaal niet waar hoor.

Er zijn verschillende soorten massages, afvoerende, spierspannende, spierontspannende e.d.
Sommige massages zijn haaks op de spier, niet in de lengterichting.
Voor afvoerend hoef je niet perse richting het hart te masseren, want je zet de bloedafvoer aan, en dan komen de afvalstoffen zowiezo wel weg.

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:07

Ik masseer eigenlijk nooit op een speciale manier, maar gewoon met een massageborstel rondjes maken. (rosborstel met hele dikke noppen).

http://www.metjeppe.nl clickertraining |
equicoaching | equitherapie

InekeP

Berichten: 281
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 22:33

Sorry, maar dat is helemaal niet waar hoor.

Het was alvast een wijze tip! het ging om plaatjes over massages. Tong uitsteken

Verder heb ik vandaag in mijn paardenboeken gespit en kwam ik een boekje tegen over "Paardenmassage" uitgebreid met fotos en plaatjes waar je zeker veel aan zult hebben. Het isbn nummer is 90-5877-181-4 Titel Paardenmassage; door Renate Ettl. Het is niet al te duur en zeker de moeite waard om in huis te hebben. Ik boek al een hele poos goede resultaten met masseren en iedereen merkt dan ook op dat mijn paarden er goed uitzien! Veel succes.

...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aniekjee7, Froukje, janneke584, Melzazu en 11 bezoekers