*mislukte castratie*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:35

tjee wat kan een paard veel pech hebben. ik heb je verhaal helemaal gevolgd en hoop dat het nu eens echt goed gaat. geef hem een xx en leg hem lekker in de watten. zal hij wel nodig hebben. ik hoop snel te mogen horen dat ie echt beter is.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 11:04

Jeetje zeg wat een ellende allemaal Huilen , ik hoop dat het nu snel goed met hem gaat en dat het goed blijft gaan.
Wij hebben Vigo in mei laten casteren en dat is ook in het land gebeurt, bij Vigo is het niet dik geworden maar wel heel lang push uit blijven komen......misschien nog wel een week of 6 later, paar keer de DA erbij gehad en die zei dat het er heel goed uitzag en omdat het een open wondje was kon het wond vocht er op de goede plaats uit.........het is allemaal heel mooi genezen bij hem. Knipoog
Heel veel succes en ik hoop voor je dat je hem snel weer bij je hebt Lovers

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 18:36

Lovers Texas jack staat weer veilig en wel in zijn stalletje *LOL* . Het gaat heel goed met hem, ontsteking is nu zo goed als weg....... Bedankt voor jullie reacties en allemaal veel suc6 met jullie paardjes. Laat jullie nog wel weten hoe het verder verloopt , maar dan alleen goed nieuws over Texas Jack Schijnheilig liefs charita en Jackie boy

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 23:18

Hallo daar ben ik weer, wilde iedereen nog bedanken voor jullie lieve berichtjes (beter laat dan nooit), maar jullie mogen weer gaan duimen voor me , het ging heel erg goed met Jack maar sinds gister heeft hij weer een ontsteking aan zijn koker, het lijkt wel een olifant , veearts erbij 39,4 graden koorts en als het woensdag nog zo dik is , kan ik weer met hem naar Utrecht. Ondertussen is de koorts wel weg maar veel dunner wordt het allemaal nog niet, snap er echt nix van hoe dit nu weer kan gebeuren , maar goed. Denk voor diegene die het toen allemaal gevolgd hebben , ga maar weer duimen dan komt alles hoop ik weer goed... groetjes Texas Jack en Charita Lovers

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 14:51

sterkte,

Je hebt wel pech (Jack ook).

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 15:28

Jemig wat een ellende zeg!!Arme jack!
Ik vind het echt heel vervelend voor je joh!
Heel veel sterkte en laat even weten hoe het is gegaan Knipoog

groetjes
Janneke

Sampie
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-01-02

de mijne staat er............

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:32

de mijne staat er in hal/stal 4, de 1e box. Dus als je morgen gaat geef haar een knuffeltje. Ze staat er voor de 2e keer koliek in 1 maand, ik moet haar ophalen maar zie er zo tegen op. We waren op weg gisteren en toen begaf de auto het. Ze staat er nu nog. Ik mis haar wel maar heb de hele week al vreselijke buikpijn over hoe het verder zal gaan. Ik hoop haar morgenavond op te halen. Groetjes en ze worden er zeker goed verzorgd hoor daar hoef je je in ieder geval geen zorgen om te maken!! Veel sterke ermee.

Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 15:48

charene en shampie allebei strekte en ik zal voor jllie duimen.liefs noor

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 22:31

Paard van een vriendin van mij staat er nu ook. Weet niet precies in welke stal/hal. In ieder geval niet op de intensive care. Paard heet Kalaika en haar hoofd is kaal geschoren dus ze valt snel op Haha! Maarja, er zijn zo'n 1000 stallen dus dat wordt zoeken. Wel raar dat je de allereerste keer gene artsen kon vinden. Toen ik er was waren er ontzettend veel!!

Maarja, heel veel sterkte verder met je paardje!!