Ongeluk.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lonnebol

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 20:07

Toen ik de verhalen van Heike en Sanne las, moest ik meteen denken aan een pony die ik gekend heb.

Ze was van een vriendin, en stond ver weg. Alleen in vakanties kon ze er heen.

De pony stond in de zomer dag en nacht buiten. Ik heb er wel eens op gereden, en ik was daarna over mijn ponyangst heen, zo lief was ze. Toen op een zomeravond/nacht, was ze gaan rollen in de wei. Ze was te dicht bij het hek gaan liggen, en toen raakte haar voorbeen verstrikt in het draad. Haar been werd tot het bot opengehaald en ze had veel pijn. Allerlei pezen en spieren waren doorgesneden en afgekneld en ze kon niet beter worden. Ze maakte een kans van 1 op 10 als ze naar Utrecht vervoerd zou worden, maar de mensen wilden haar niet laten lijden. Ze is op het erf ingeslapen, dus ze heeft de slager niet mee hoeven te maken. Het is nu al jaren geleden gebeurd, en als ik er aan terugdenk, aan de dag dat mijn vriendin met dat nieuws kwam, krijg ik nog een brok in mijn keel.

Ik wil nog één ding zeggen voor die pony: Bedankt dat je mijn angst voor pony's van me af hebt laten vallen.
Verdrietig

Ik hield van je
Jij van je brommer
Jij sloopte mijn hart, Ik je brommer


Lonnebol

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 20:10

Ik wilde met dit bericht zeggen dat je, als je je maatje echt liefhebt, en zij/hij zo'n ongeluk krijgt, je hem dan niet moet laten lijden.

Als dit Spike was overkomen, en niet die andere pony, dan had ik hetzelfde gedaan, hoe moeilijk het ook is. Scheve mond\

Ik hield van je
Jij van je brommer
Jij sloopte mijn hart, Ik je brommer

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, lianne125 en 41 bezoekers