schurend paard, iemand ervaring met dit middel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snuffel
Berichten: 218
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:38

lowara schreef:
mm komt het van de dierenarts af? (ben niet zo into het alternatieve zeg maar, vooral niet nu ze drachtig is)

Hoezo vooral niet nu ze drachtig is? Doorgaans zijn alternatieve producten middelen op natuurlijke basis en dus bij goed gebruik niet schadelijk. Dat kan je van een hoop andere middelen niet zeggen. Zeg nou zelf, als mensen al misselijk worden van het alleen maar opsmeren van dat goedje?! Ik zeg niet dat je dat niet moet gebruiken hoor, ik vind alleen je opmerking over alternatief een beetje kort door de bocht. Knipoog

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:57

Mocht je een natuurlijk alternatief zoeken, dan heb ik goede ervaring met zink / zwavelpasta van Puur Natuur.Stink verschrikkelijk maar werk erg goed tegen jeuk en schilfertjes.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-04 12:57

Op dit moment gaat het goed, we hebben een soort anti schuur shampoo gekregen, en hier reageert ze erg goed op! volgende week krijg ik de resultaten van de kweekjes binnen, dan hoop ik te weten wat ze nou heeft. Snuffel, ik heb gewoon al vaak erg negatieve dingen gehoord over alternatieve geneesmiddelen, hier in de buurt zijn er ook veel pro alternatief zeg maar, maar ik heb tot nu toe nog nooit gezien dat iets er echt opgelost is. Vandaar dat ik er een beetje huiverig voor ben, kost veel geld tijd en moeite, en hoewel het vast en zeker voor veel paarden werkt, geloof ik er gewoon niet zo in Lachen

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 16:05

Je kan ook nog berken haarwater kopen bij de drogist. Het werkt jeukstillend en verkoelend.
Een nadeel: je paard ruikt dan een beetje naar oude mannetjes Knipoog