msm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

msm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 13:05

hoi,
sinds baya in de prikkeldraad vast heeft gezeten en bijna dood was zo'n 2 jaar geleden geloof ik ben ik heel tevreden over msm poeder. baya haar been stond zo'n 10 cm open en de pezen waren voor 80 % over ook was het vlies van haar bot weg. ze was zo goed als ten dode opgeschreven maar ja zo vlug laat ik mijn paardje niet inslapen dus heb ik gevraagt of ze het wouwen opereren en dat hebben ze gedaan na de opperatie werd er gezegd dat haar bot kon afsterven en dat het niet zeker was dat ze ooit nog kon bereden worden. ik toch geprobeert .elke dag moest er een nieuwe plaaster gelegd worden en moest ze een antibioticaspuit krijgen. dus elke dag de veearts langs gekomen . nu mijn moeder werkt in een kruidenwinkeltje en die had de wonderen van msm al gelezen en in amerika word dit product meer en meer in de paardenwereld gebruit dus ik heb baya elke dag 8 pilletjes gegeven. ze moest 2 maanden op stal blijven staan. na deze 2 maanden konden de veeartsen hun ogen niet geloven. baya loopt nu terug zuiver je kan met haar springen en al wat je wilt. het litteken is niets anders dan een klein dun streepje en niets wildvlees. msm is echt een aanrader bij ontsteking, wildvleesgroei , sneller herstel enz...
groetjes


Marl1tje

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:01

En dit is het nieuwe reclamespotje voor dit middel?!? Knipoog Ben blij voor je dat je er zoveel mee bereikt hebt, als is het natuurlijk de vraag of het door het middel komt... Bloos
Heet het middel voluit msm? Is het homeopatisch? Ben wel benieuwd, heb er namelijk nog nooit van gehoord...

Don't cry because it's over, laugh because it happened!
Whatever doesn't kill you, will only make you stronger!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!

bayaatje

Berichten: 1329
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: geel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 15:46

het heet volledig msm en het is homeopatisch. het bestaat voornamelijk uit zwavel.het werd voor de mens oorspronkelijk gemaakt maar nu bleek het bij dieren ook heel goed te werken. nu wordt het in paardenwinkels ook verkocht. (in mijn winkel toch) en ja reclame maken is mijn nieuw bijberoep

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:31


The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Equinight, germie, Kim_S, Perros, Room_Soesje, Trendiction, willemijn_T en 29 bezoekers